Varför har inte fler män roligt?

Showing page 2 of 6: 1  2  3  4  5  6
Inlägg #21: Postat: 2002-08-05 15:59:00
Kent Davidsson svar på 6
Jag har inte sett hennes bröst ens på bild. Jag vet inte vad du här avser med "besatthet" och "hela bilden".
Inlägg #22: Postat: 2002-08-05 16:06:00
Lena V
Kent; Denna artikels primära budskap var inte att debattera Izabellas eventuella motiv för att droppa kläderna framför kameran. Nu har den här tråden som vanligt, när Lundahl blir förbannad och känner sig manad att rycka in till vackra näckande kvinnors försvar exploderat och mynnat ut i en debatt om Iza, hennes uttalanden och hennes motiv. Ganska off track, så att säga.
Inlägg #23: Postat: 2002-08-05 16:11:00
Kent Davidsson svar på 22
Jag tolkar ditt svar 6 så att du anser att jag är "besatt" av IS och inte ser "hela bilden". Vad menar du med det?
Inlägg #24: Postat: 2002-08-05 16:12:00
Mia
Visst var Izabellas uttalande sanslöst dum men jag undrar om inte Sofia Eriksson slår henne i dumhet genom att strippa på en scenen vid Pride-festivalen. Jag är stolt över min kropp säger hon, men varför tror hon att alla vill se hennes kropp för att hon är stolt över den, jag har inte bett om att få se hennes bröst faktiskt är dom inte lite förbättrade operativt. Jag vill själv välja när jag ska se människors mest privata kroppsdelar.
Inlägg #25: Postat: 2002-08-05 16:15:00
Lena V
Kent; Att du verkade ha hakat upp dig på just Izabella och anledningen till varför hon droppade kläderna. Det som är mest intressant är att INGEN har kommenterat mina bildserier på män, medans orsaken till kvinnliga utvik tycks vara oomkullrunkelig. Är det bara jag - i den här tråden - som anser att det inte riktigt stämmer, när 100 av 100 använder "en kul grej" som motiv till utvik? Eller är våra vackra kvinnor inte verbalare än så?
Inlägg #26: Postat: 2002-08-05 16:16:00
Lena V
Mia; Kunde inte hålla med dig mer. Det får snart skrivas in i grundlagen att vi själva ska få välja när och under vilka omständigheter vi vill beskåda nakna kroppar.
Inlägg #27: Postat: 2002-08-05 17:17:00
Mikael S
Mia--> Jag vill inte läsa dina kommentarer, kan du snälla sluta? Givetvis är det upp till var och en att göra vad de vill, så länge det inte skadar någon på ett direkt sätt. Viss Soffi-propp blotta sig för väl hon göra det, sen om någon tar illa upp så får väl de jobba med sitt självförtroende istället för att anklaga människor som är snygga, smarta eller framgångsrika på annat sätt.
Inlägg #28: Postat: 2002-08-05 17:18:00
Mikael S
Sen skulle jag påstå att snygga tjejer oftare är smarta och duktiga också. Titta på universiteten som exempel, där hittar du de hetaste unga kvinnorna utan tvekan. Vilka står å andra sidan och säljer gamla veckotidningar på pressbyrån, om inte halvt överviktiga och fula kvinnor? Lite generaliseande, lite fördomsfullt, javisst. Ungefär som Lenas stil då.
Inlägg #29: Postat: 2002-08-05 17:26:00
Lena V
Mikael S; Så trevligt att du ville vara med. Det är inte upp till var och en att publikt göra vad den vill. Det finns en paragraf som kallas; förargelseväckande beteende och den ska gälla alla. Visar Herr Nilsson upp sin stolthet i parken är han en äcklig blottare, medans soff-i-proppan i samma park, fast på en scen inför betydligt fler människor är modig och frigjord. Det räcker om en människa tar anstöt.
Inlägg #30: Postat: 2002-08-05 17:32:00
Lena V - forts
Sen, om jag är halvfet och ful, betyder det att jag inte har yttrandefrihet i dessa frågor? Eller att jag - nu när jag är halvfet och ful och därför måste jobba i affär - inte har tillräckligt med hjärna för att få vara med och anse?
Inlägg #31: Postat: 2002-08-05 17:48:00
pelle
jag har länge väntat på att få se soffans tuttar faktiskt, de har ju sett stora ut sådär, men jag blev lite besviken... så jäkla läckra var dom inte.. fast stora iallafall. så tycker jag om det här.
Inlägg #32: Postat: 2002-08-05 18:37:00
Mia igen
Läse någonstans att Sofia E gått över till TV 3, visst är det henne kanal.
Inlägg #33: Postat: 2002-08-05 18:40:00
pelle
hoppas hon fortsätter visa tuttarna där då! hihi! fast dom var inte så snygga. tv3 borde börja köra såna där stripp-väderprognoser! asså, snygga brudar som presenterar vädret nakna! då kan pohlman nog gå i pension till slut.. hihi!
Inlägg #34: Postat: 2002-08-05 18:57:00
Juanita
Vilken intensiv debatt. Jag står på din sida Lena. Jag tror inte att killar förstå tjejers hets, vi lever under en stor jävla hets varenda jävla dag.
Inlägg #35: Postat: 2002-08-05 20:13:00
Jörgen Karlsson
Mnja ... snarare uppmärksamhetsnarkomani än hets. Medan en kille inte bryr sig särdeles mycket om avsaknaden att vara inspanad av tjejer, verkar tjejer ha ett omättligt behov av bekräftelse i form av att vara inspanade av killar obs! detta är en generalisering baserad på flertal observationer
Inlägg #36: Postat: 2002-08-05 22:43:00
Juanita
Jag ser det, men det kan stämma till viss del. Jag antar att du kommer från Stockholm, som jag själv. Här är vi duktiga på att döda våra själar, vi stryper oss själva med våra "flaxande slipsar" som Lena så fint kallade det.
Inlägg #37: Postat: 2002-08-05 23:50:00
Mikael S
Det är upp till dig själv om du vill leva i en "hets" eller inte.
--->Lena---> Förargelseväckande beteende? Jaså, vem sätter gränsen? I en publik som är så pass stor finns det väl alltid någon som tycker något är förargelseväckande. Jag tycker du är förargelseväckande, bör du åtalas? Bör du förbjudas? Vad handlar detta om? Jag vet inte, men ordet avundsjuka ligger tamefasiken nära till hands.
Inlägg #38: Postat: 2002-08-05 23:59:00
Lena V
Mikael; TACK! Jag väntade bara på att du skulle säga det högt. Det ligger nämligen till på följande vis och tro mig, jag råkar vara kvinna så jag har hört det förr, till skillnad från dig; Är man, av en eller annan anledning, emot publikt näckande så är man AVUNDSJUK.
Inlägg #39: Postat: 2002-08-06 00:00:00
Lena V - forts
Det är förmodligen det lägsta av alla argument, helt enkelt därför att den dagen jag vill byta mig själv, mitt yttre så väl som mitt inre, då är det lika bra att lägga ner. Liksom denna diskussion, om du inte har något annat än *avundsjuk* att komma dragandes med! Erkänner dock att jag är lite besviken, trodde att du hade lite mer i dig än så här.
Inlägg #40: Postat: 2002-08-06 00:01:00
Juanita
Som vanligt när man kritiserar blir man naklagad för att vara avunsjuk, börjar inte folk bli trötta på att använda sig av det; anundsjuka? När får man kritisera utan att bli naklgad för detta? Avundsjuka ligger långt bortakom inte släpande med det nu.
Showing page 2 of 6: 1  2  3  4  5  6
Laddar...