Inlägg #1: Postat: 2002-06-29 19:06:00
|
Olof Öberg |
Allvarligt talat så bryr jag mig inte vilken nivå debatten förs på så länge det är någorlunda ömsesidigt och framförallt inte integritetskränkande, men du klarade ju inte ens höja nivån i den artikel i vilken du påstod du skulle göra det. Att sedan hejaklacken de som inte har ballarna att själva ta debatten med Siren kommer in och hejar på och att jag tycker du har fel i sak kan ju irritera en annan. forts
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-06-30 03:23:00
|
Samuel Sirén |
Är naturligtvis rörd till tårar över din osjälviska utfästelse att vid behov offra ditt liv för min rätt att skriva på Sourze, och även djupt imponerad av alla de meriter du lägger fram för oss, men jag är ändå mest intresserad av att få höra dig berätta lite mera om de "levande", de "döda" och de "mänskliga" talen.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-07-01 14:18:00
|
Jörgen G |
När du nu känner dig tvungen att skriva särskilda artiklar för att klargöra vad som är viktigt, bortom personangreppen. Känner du inte själv att det gått för långt då? Att debattämnet i sig inte är så viktigt, utan att du bara är ute efter att visa upp din vassa penna och "eleganta" förmåga att nedvärdera folk som inte delar dina åsikter?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-07-05 12:09:00
|
pUs |
Ett konstruktivt tips, SHQ, är att inte blanda andra andra och tredje person i samma stycke, när en enda person åsyftas och tilltalas. Tredje person är ju en klassiker när man ska till att låta arrogant, men se då till att inte dra till med ett "du" i samma stycke. :
|
|