Inlägg #1: Postat: 2002-06-28 10:49:00
|
Susanne Gräslund |
Den generation som föds nu är knappast den första som gått på dagis eller hos dagmamma. Jag har själv gått på dagis sedan jag var ett drygt år gammal, och ganska många andra 70-talister har gjort detsamma. Skulle vi vara en förtappad generation som har dåliga känslomässiga kontakter med våra föräldrar? Det vill jag se vetenskapliga forskningsbevis på innan jag tror på.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-06-28 11:00:00
|
Mikael Svensson |
Identisk artikel nr.325 av Monica Bodling, med exakt samma argument som tidigare 324 gångerna. Fast det ger mig ett gott skratt iaf, det ger jag dig Monica. Men den något skvatt psykopatiska kampanj du driver nu gör ju att du tappar all trovärdighet i andras ögon. Sansa dig lite och tänk igenom och kom med något nytt innan du publicerar ytterligare en artikel, så kanske någon tar till sig vad du skriver också.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-06-28 12:35:00
|
X-man |
Problemet med dina artiklar Monica är att du är så fruktansvärt inkonsekvent... I de första artiklarna handlade det mest om att dagis idag inte är bra p g a stora barngrupper mm. Då fick du också rätt mycket medhåll från oss andra, att det fanns sätt att utveckla dagis till ett bättre ställe... Men sedan byter du lixom inriktning och gör mycket klart att dagis ALLTID är fel för barn innan tre, oavsett om det nuvarande systemet förändras... forts...
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-06-28 14:19:00
|
sophia |
Monica! Sortera i den kritik du får och ta tillvara på det i kritiken som är konstruktivt och använd den som hjälp att gå vidare i din kamp för barnens rätt. Du har något du vill förmedla. Du måste få folk att lyssna.
|
|