Folkskam, OTrygg och CHansa

Inlägg #1: Postat: 2002-06-20 11:52:00
Fredrik Jung Abbou
Tandlakare vagrar ta emot folk med vissa problem for de vet de blir stamda every fuckign week om de pajjar ngt, vilket risken tom ar stor att de gor i vissa fall. Alla maste ha bizarra insurance covers som kostar sjuka premier som forsakringsbolaget hojer standigt for att de blir sonderstamda for allt!
Det har borjat nu i UK oxo. TV reklamen som uppmanar folk att stamma! "Har du slagit dig pa jobbet, hos ngt foretag, pa MC Donalds etc inom en 2 ars period? Ring oss, vi stammer dem tillsammans
Inlägg #2: Postat: 2002-06-20 11:53:00
Fredrik Jung Abbou
" Kalle har tjanade xxxx tusewn pund pa 4 manader nar han ringde oss!" Helt sjukt detta system Ramona. Systemet ar inte byggt for att man ska vilja stamma for att tjana pengar. Jag vet att de satter det i system oxo. Jag bodde ett ar i USA i familj ochunder den tiden hotade min vardmamma med att stamma 5 ggr ca och varje gang fick de gratis resor, weekend trips och gratis hotell etc i fast settlements!
Inlägg #3: Postat: 2002-06-20 11:53:00
Fredrik Jung Abbou
Alla hotar med att stamma, ungjavelns trillade i skidliften, de sa det va en oljeflack dar han akte och de fick allt gratis. Sadant ar skamligt och sjukt och kommer tillbaka till en i sjuka avgifter som drabbar alla sen.
Inlägg #4: Postat: 2002-06-20 17:14:00
Ramona Danlén
Jag håller med dig Fredrik men jag skulle vilja ha en mycket bättre variant än den som finns U.S.A istället för det vi har i Sverige som trycker till den "lille" utan att den "lille" har en suck!
Laddar...