|
Inlägg #1: Postat: 2002-06-20 11:52:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Tandlakare vagrar ta emot folk med vissa problem for de vet de blir stamda every fuckign week om de pajjar ngt, vilket risken tom ar stor att de gor i vissa fall. Alla maste ha bizarra insurance covers som kostar sjuka premier som forsakringsbolaget hojer standigt for att de blir sonderstamda for allt!
Det har borjat nu i UK oxo. TV reklamen som uppmanar folk att stamma! "Har du slagit dig pa jobbet, hos ngt foretag, pa MC Donalds etc inom en 2 ars period? Ring oss, vi stammer dem tillsammans
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-06-20 11:53:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
" Kalle har tjanade xxxx tusewn pund pa 4 manader nar han ringde oss!" Helt sjukt detta system Ramona. Systemet ar inte byggt for att man ska vilja stamma for att tjana pengar. Jag vet att de satter det i system oxo. Jag bodde ett ar i USA i familj ochunder den tiden hotade min vardmamma med att stamma 5 ggr ca och varje gang fick de gratis resor, weekend trips och gratis hotell etc i fast settlements!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-06-20 11:53:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Alla hotar med att stamma, ungjavelns trillade i skidliften, de sa det va en oljeflack dar han akte och de fick allt gratis. Sadant ar skamligt och sjukt och kommer tillbaka till en i sjuka avgifter som drabbar alla sen.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-06-20 17:14:00
|
|
Ramona Danlén |
Jag håller med dig Fredrik men jag skulle vilja ha en mycket bättre variant än den som finns U.S.A istället för det vi har i Sverige som trycker till den "lille" utan att den "lille" har en suck!
|
| |