Det var kul så länge det varade

Den här tråden diskuterar artikeln Det var kul så länge det varade.
Inlägg #1: Postat: 2002-06-18 09:24:00
Juanita Gina Zanetti
Maktgalning... Vad är skillnaden? vad är detta för nyckel du pratar om?
Inlägg #2: Postat: 2002-06-18 09:29:00
Jörgen G
I sann feministisk anda borde det vara en kvinna som får äran även nästa gång. Hehe, undrar vad signaturen Elin och vissa andra uttolkare av vad "sann feminism" står för tycker om den kommentaren?
Inlägg #3: Postat: 2002-06-18 11:12:00
Lena V - känner inte Kajsa, tyvärr
Hahahaha, en sådan strålande diplomatisk kullerbytta att jag inte kan annat än imponeras. Ställer mig snällt i kön och njuter av utsikten. Inte fy skam att få beskåda Lundahls stjärt ett tag:
Inlägg #4: Postat: 2002-06-18 12:29:00
Fredrik Jung Abbou
Jag blev lite forvanad nar de gav dig nyckeln forst. Mest med tanke pa att jag trodde iden med nycklen var att "importera" brainpower med nya tankar, kunskaper, ideer etc. Alltsa, du och jag tex, vi skriver ju har enda! Vi behover mao inte riktigt nyckeln mer an ur bekvamlighetssynpunkt. Detta vara jag overtygad om var fallet nar de borjade med att ta in Stig-Bjorn. Han bidrog mkt tyckte jag i kvalite och tank, men hade nog inte sa mkt tid till Sourze sa det blev inte sa mycket skrivet.
Inlägg #5: Postat: 2002-06-18 21:15:00
Mikael V
Du glömde något där i slutet: "Jag ska skriva den där boken"!
Inlägg #6: Postat: 2002-06-24 23:06:00
suz
kom att tänka på den story som jag tycker är din bästa, när du skrev at du skulle sluta skriva på sourze, jag skrattade gott : publicera den igen ! vad hette den ?
Laddar...