Bidrag till silikonbröst kräves!

Den här tråden diskuterar artikeln Bidrag till silikonbröst kräves!.
Inlägg #1: Postat: 2002-06-17 12:57:00
Juanita Gina Zanetti
Hahaha, vilken brud du är. Vi sluter fred, jag är ju trots allt ditt största fan.
Inlägg #2: Postat: 2002-06-17 13:02:00
Fredrik Jung Abbou
Det finns redan darling. En kompis gamla flickvan fick hela operationen betald av pappa staten. Om man gar hos statlig psykolog och uppvisar sa pass mycket psykiska problem over the issue sa kan de i vissa fall subva hela skiten. Well there you have it. Om du inte redan opererat in ett par softa nassar sjalv sa ar det mao bara att spela galen hos shrinken Lena.
Inlägg #3: Postat: 2002-06-17 14:29:00
sten
Det är klart att du skall ha vårdnadsbidrag
Inlägg #4: Postat: 2002-06-17 15:54:00
Carola
Lena Vikberg!! Jag återkommer om denna artikel!!:
Inlägg #5: Postat: 2002-06-17 18:11:00
Carita Sundberg
Du kan väl inte räkna med att bara för att man opererar brösten så måste man sola, det vill väl många ändå?
Varför måste du köpa massor av nya kläder och underkläder på en gång, gör som alla andra köp lite i taget. Jag håller inte med om att det skulle vara subventionerat med skönhetsoperationer när statens pengar inte räcker till att ta hand om sin befolkning ordentligt. Gör som många andra ta flera extraknäck så får du nog råd till slut.
Inlägg #6: Postat: 2002-06-18 08:44:00
Teresa
Förstår inte fixeringen vid just stora bröst. Jag har själv naturliga jättebosongas och tro mig, män bryr sig inte så jäkla mycket. Det är sällan de blir särskilt uppmärksammade, vilket passar mig fint. Jag vill hellre ha en man som bryr sig om min hjärna!
Inlägg #7: Postat: 2002-06-18 20:36:00
Anna
Jag hade en kompis förut som hade ett normalstort bröst men var helt platt på den andra sidan. Hon fick statligt bidrag för en operation och det tycker inte jag var fel. Det beror väl lite på omständigheterna.
Inlägg #8: Postat: 2002-06-19 22:08:00
Cecilia
Det var f*n bland det mest ytliga, totalt värdelösa jag nånsin läst här på sourze. Grow up, bimbo och skaffa en hjärna istället!
Inlägg #9: Postat: 2002-06-20 08:55:00
suz, ironisk för er som inte redan vet det :
bidrag för omkostnader vid silikon implantat, god idee, själv ser jag fram emot att herrar har pushup kalsong så man kan se deras kön lika bra och exponerat som de kvinliga brösten :
Inlägg #10: Postat: 2002-06-26 02:53:00
Harry Nilson
Pja, fanns väl inte så mycket humor i den här artikeln... Trots allt, Sveriges gigantiska statsapparat är redan full av bidrag till "svaga" grupper av typen "tutt- underprivilegierade". Sverige i dag är ett samhälle där man kräver att andra människor skall betala för ens egna privata nöjen, via staten.
Inlägg #11: Postat: 2002-06-26 20:09:00
Salla
Var det meningen att artikeln skulle vara sakastisk eller betalar du din månadsavgift bara för att skriva massa intelligensbefriat tjafs?
Laddar...