"Du vill inte fatta!"

Den här tråden diskuterar artikeln "Du vill inte fatta!".
Inlägg #1: Postat: 2002-05-30 14:28:00
Christer H
Bra skrivet som vanligt, och grattis till pengarna och examen! Och heder åt Sourze att inte Hannes fick pengarna, trodde inte de skulle sumpa en sån PRchans. Men visst kan man vinna en debatt. Och är inte offentliga debatter främst riktade mot övriga lyssnare som kanske inte är lika övertygade och pålästa som debattanterna själva? Mvh CH
Inlägg #2: Postat: 2002-05-30 18:19:00
Carola
Jag förstår Michael. Jag har själv fått på nöten, om man säger så. Ibland känns det jobbigt, det erkänner jag. Vissa dar är jag på hugget. Ibland kanske man skriver på ett sådant sätt att det lätt missuppfattas, ibland vill helt enkelt inte, "motståndaren" ens försöka förstå. Jag har då ibland dragit mig ur. Jag varken orkar eller har lust att lägga ner energi på något som ändå slutar med "oliktänkande", och hårda ord. Då står jag hellre över.
Inlägg #3: Postat: 2002-05-30 18:35:00
sophia
Jag förvånas ofta över att personer är så ovilliga att verkligen försöka mötas i diskussioner.
Jag vet inte om jag läst ngt av dig tidigare men den här artíkeln var ok. En annan skribent här på Sourze blev arg på mig och menade att jag fått mina idéer från dig, så jag ville kolla upp vem du kan tänkas vara. Känns inte illa än så länge med jämförelsen :
Inlägg #4: Postat: 2002-05-30 19:55:00
Lena V
Jaha, då var jag med igen. Rätt citerad denna gång, men utan förklarande bakgrund. Jag ger mig Lundahl, du kan stolt klappa dig på axeln och känna dig nöjd över ditt dagsverke. Det är beklagligt se hur fullvuxna före detta mobboffer inte ser när dom själva går över gränsen och utsätter andra. Du vann. Du vinner.
Inlägg #5: Postat: 2002-05-30 20:40:00
kalle
det stinker.. av självbelåtenhet
Inlägg #6: Postat: 2002-05-31 01:21:00
Håkan
Jag tycker du har fel.. ;-
Laddar...