|
Inlägg #1: Postat: 2002-05-23 15:15:00
|
|
Micke |
Jävligt tänkvärt! kul skrivet!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-05-23 15:25:00
|
|
Malin E |
Jam det är inte kul att inte nå fram till mål! bra ämne att ta upp! Tack!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-05-23 15:44:00
|
|
Jörgen G |
Visst är det trist när det avbryts innan man är färdig. Men vad säger att det måste vara slut bara för att killen går i mål?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-05-23 16:04:00
|
|
Bertram |
Ledsen men det det här var bland det tråkigaste, mest förutsägbara och intetsägande jag läst på denna sajt. Måste vara ett av världens mest sönderdebatterade ämnen...
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-05-23 16:42:00
|
|
carina |
För mej är samlaget avbrutet om jag inte får orgasm. Ibland hinner min kille komma före mej och då fortsätter vi tillsammans tills det går för mej. Först därefter är samlaget slut.
Ibland kommer jag före min kille och då fortsätter han tills det går för honom. Enkelt, varför krångla till det? Fast ibland förstås så blir det bonus när killen fortsätter - jag kommer en gång till !!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-05-23 17:03:00
|
|
Erik |
Fast avbrott är ju skönt. Avbrott från att plugga, avbrott från att jobba. Jag skulle mycket hellre vilja vara den som kommer försent än den som kommer för tidigt. Sex har jag för det mesta för att det är någon jag gillar som jag är med, då är det roligt om de hinner ha skönt innan jag kroknar...även om det finns sätt att fortsätta på ändå..
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-05-23 18:02:00
|
|
Mia |
Jag är inte man som framgår av namnet men jag tycker det skulle vara jobbigt det där med avbrutet. Då måste man väl spänna sig i en situation då spänna sig är det sista man ska göra, kan jag tänka mig alltså. Dessutom är ju avbrutet samlag inte alls säkert, när man läser en sådan sak förstår man varför vi har över 30000 aborter om året i Sverige.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-05-23 20:17:00
|
|
solveig |
Avbrutet samlag är det tristaste i världen. Värre än att bli lurad på en nysning. En syssla för amatörer.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-05-23 21:36:00
|
|
Ernst |
Som har sagts i tidigare kommentarer.. Man kan fortsätta även fast kvinnan eller mannen kommer tidigare.. Så att båda kan komma! Sen tycker jag inte att det är själva orgasmen som är höjdpunkten utan själva akten.. Orgasm e bara ett plus i kante
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-05-23 21:38:00
|
|
tyvärr |
tyvärr så kan endast kvinnan fortsätta efter orgams, för mannen är det lite jobbigare. undantag finns.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2002-05-24 00:01:00
|
|
Lasseman |
Låt damen ta kuken i mun och fortsätt, bra eller hur?
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2002-05-24 00:59:00
|
|
Håkan |
Definitionen avbrutet samlag stämmer väl från egna erfarenheter inom genre
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2002-05-24 10:25:00
|
|
birgitta |
Visst finns det avbrutna samlag. Jag och en kille på jobbet brukar ta en snabbis ibland och det har hänt att någon kommit på oss så att vi måste snabbt avsluta samlaget. Det är avbrutet samlag. Men för att det går för killen innan jag kommer behöver vi ju inte avbryta samlaget. Han fortsätter att pulla mej tills det går för mej och ofta är han i stånd att får resning på den igen och kan fortsätta som vanligt. Går det före för mej så kan killen bara fortsätta tills det går för honom.
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2002-05-24 12:17:00
|
|
Johanna |
Det jag inte förstår är VARFÖR? Varför vill killen hela tiden vara beredd på att dra ut den innan han kommer? Varför vill inte du käka p-piller? Jag kanske låter som en tjatig gammal tant men det är inte allt ovanligt att lite av sperman kommer ut innan och om du händelsevis skulle bli med barn, vad skulle du göra då?? Säger du abort blir jag mörkrädd. I övrigt tycker jag inte det var bra jämförelser du kom med.
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2002-05-24 12:40:00
|
|
Slemgubben |
Jävla gnällfitta!
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2002-05-24 14:25:00
|
|
Birger |
Jag har varit gift i många år. Hela< tiden har vi avbrutit samlag av det skälet att vi inte ville ha barn. Precis när det går för mej så drar jag ur och sprutar satsen vid sidan om. De gånger vi velat ha barn så har jag stannat kvar och sprutat satsen i henne. I båda fallen har vi alltid hållit på till dess det har gått för henne innan jag har kommit.
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2002-05-24 14:49:00
|
|
jerker |
det finns många sanningar om människan och dess två kön. kanske är detta en ..?
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2002-05-24 16:59:00
|
|
Hugo |
Trist att vara du. Om du hller i honom sprit så håller han sig längre. Eller så skulle du kunna bli lesbisk... men det skulle ju foirt farande vara trist. Nä, det är nog JÄTTESYND om dig hursomhelst.
|
| |
|
Inlägg #19: Postat: 2002-05-25 10:53:00
|
|
Carina |
Ett avbrutet samlag är ett samlag där ingen eller båda inte uppnått orgasm. Det har ingenting med att bli gravid, det kan man förhindra på olika sätt och har inget med avbrutet samlag att göra. Sen kan det trassla till sig , killen eller tjejen kommer först och då är det bara att fortsätta tills det går för den andra/e. Är grejen slak så finns händer och annat till hjälp.Samlaget kan fullföljas. Ok du förstår !
|
| |
|
Inlägg #20: Postat: 2002-05-26 17:02:00
|
|
Erik |
Grattis till att ha kopplat ihop två problematiska situationer som inte har någon som helst relevans. Jag tycker inte om att använda såhär starka uttryck om andras texter, men det här var helt meningslöst.
|
| |