|
Inlägg #1: Postat: 2002-05-21 14:47:00
|
|
Lotta |
Bra skrivit Elin. Jag håller med dig om att det är en skrämmande syn/värld på många sätt. Själv har jag en dotter som går över i högstadiet till hösten och jag är livrädd för allt hon kan komma i kontakt med. Jag funderar på att gå med i föräldraföreningen, för jag kommer alltid att finnas där för henne.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-05-21 15:02:00
|
|
sten |
Hon var inte bortskämd tvärtom. Hon hade en förälder som inte brydde sig om henne tillräckligt.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-05-21 18:10:00
|
|
Anna Li |
Du behöver ju inte låta det hindra dig från att skaffa barn för de bestämmer ju du hur de ska uppfostras och hur mkt omtanke de ska få. Ju fler "normala" föräldrar det finns desto mindre genomslag får de dåliga vanorna.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-05-21 22:37:00
|
|
Elin |
Svar till Lotta: Tack såmycket. Föräldrar på stan kanske finns där du bor vilket är ett bra sätt att komma i kontakt med andra föräldrar somär lika oroliga och som bryr sig om vad sina barn gör ute på nätterna. Jag har själv varit i den sitsen där jag drack mycket och var ute på stan. hade min mamma varit ute och kollat om så bara EN gång så kanske jag hade tagit det lite lugnare. Vad gör inte barn för att få uppmärksamhet ?
|
| |