Inlägg #1: Postat: 2002-05-21 14:34:00
|
Florence |
Bade och!!Taskigt bara att en del kverulanter forstor sa att de som HAR ont blir misstrodda!!!!!
Finns ju alltid alla sorter!!!
Hoppas de kommer pa nat satt att bota /lindra dina och sa manga andra smartor...
kram/Florence
mvh F
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-05-21 14:36:00
|
Carola |
Hej Vivi! Det är just detta jag menar i "Är samhället sjukt". Jag vill påstå att det finns så många fler i liknande situationer. Att det har ökat ja, men vad beror det på? Hur stor promille är eg. fuskare? Tror själv att den är minimal. Jag tror samhället har drabbats av något virus som inte bådar gott för framtiden. Må bra!! Mvh Carola
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-05-21 14:44:00
|
sten |
Numera säjs det att kassaarbetare inte får sitta vid mer än två timmar i taget i snabbköpen. Det är lätt att se vilken är boven i ditt fall. Hälsningar Sten, också gympare. Diskbrocket mår bättre då
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-05-21 19:34:00
|
Lena V |
Tråkigt att höra att du är sjuk, Vivi. Hoppas du kryar på dig och det snart hittas någon effektiv smärtlindring för alla med fibromyalgi. Det är ett stort ämne detta med sjukskrivningarna och jag tog själv upp den delen med fuskarna. Tyvärr tror jag tvärtemot Carola att andelen fuskare är större än några promille. Nåväl, tack för en inblick i en byskestintas vardag. Mvh Lena
|
|