Inlägg #1: Postat: 2002-05-17 16:46:00
|
Peter H |
På texten verkar det som om du har outnyttjade talanger. Synd.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-05-17 16:47:00
|
Kalle |
Kort sagt, allt ditt är MITT, men allt mitt ska du ge fan i!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-05-17 16:55:00
|
Kent Davidsson |
Mest synd tycker jag det är om palestinierna, som knappast är hjälpta av ert stöd.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-05-17 17:16:00
|
Daniel. |
Anarkister...ja, va fan ska man säga... pucko är det ord som ligger närmast till hands. På vilket sätt hjälper det de fattiga i tredje världen att ni snattar i nån stackars småföretagares butik?? Eller klottrar på ett kulturskyddat hus?? Eller förstör egendom som ni anser ska vara allmän?? Nähä, du..."Anna Andersson" - du är en fascist, även om du tror att du är en anti-fascist. Du visar bla upp ett förakt för vanliga svenssons. Ska de åxå skjutas när "revolutionen" kommer?
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-05-17 17:23:00
|
också anonym |
Redaktionen: Och vem döljer sig bakom "Anna Andersson" om man får fråga?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-05-17 17:35:00
|
Jörgen G |
"att ha sönder andra människors saker är straffbart och heller ingenting jag gör eller stöder." Från Dielemans artikel Reclaim, näsan och förvirringen. Att upplåta "sin" web-plats till anonyma uppmaningar till stöld och skadegörelse är väl i alla fall ganska nära att klassas som "stöd", eller?
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-05-17 17:35:00
|
Joanna |
Jag tycker du är hemsk, "Anna". Hemsk. Du tycker alltså att vandalisering av sthlms torg och gator är helt berättigat, ni tar ju BARA TILLBAKA DET SOM ÄR ERT. Visst. låter enormt genomtänkt...Jag får ont i magen av din krönika. Det måste jag medge. Det sådana som du som gör att man tar ett djupt andetag och blinkar bort tårarna, när man ser vad ni förorsakat. ser förstörelsen, vandaliseringen. Du är hemsk.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2002-05-17 18:00:00
|
Mikael Svensson |
Haha...vilket lòjligt, infantilt skitsnack. Att sourze òverhuvudtaget slàpper igenom sèn hàr smòrja àr vàl ett bevis pè vad sourze àr nu fòr tiden. Det blir ju bara tarvligare och tarvligare. Flytta till nordkorea...de vill sàkert ha er. Vi som faktiskt àr "folket" i de vàlmèende lànderna i vàst, vi vill inte ha eran vandalisering. Inse det! Ni slèss INTE fòr folket! Ni slèss fòr terrorister och vandaler!
|
|
Inlägg #9: Postat: 2002-05-17 18:29:00
|
Sten |
Så här lät det -68 och några år framåt. Och massor höll med och tog efter. Chefer var också skit men det blev mest statliga som fick klä skott. De uppskruvade ungarna blev sen direktörer, eller gjorde karriär inom rörelsen. En del skapade kollektiv;"Tillsammans" är en bra rulle om det.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2002-05-17 18:44:00
|
JoeHill |
Anna avslöjat här att RTS bara handlar om vålds och revolutions-romantik och inget annat. Tragiskt.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2002-05-17 19:03:00
|
Martin |
Det låter som en parodi, men det är nog snarare ondska, egoism och fascism. Fatta någon gång att det svenska folket är emot er, förbannade fascistvandaler!
|
|
Inlägg #12: Postat: 2002-05-17 19:04:00
|
Ernst |
Detta är bara en massa våldsromantiserande smörja som lika gärna en nazist skulle kunna ha skrivit..
|
|
Inlägg #13: Postat: 2002-05-17 20:11:00
|
Joakim J |
Stööööööööööööööööööööööööön! Tala om att blanda ihop koddar och morötter! Ni ser ju för fan inte helheten. Ni är totalt inknullade i er egna elitistiska översittarmentalitet. Fanatsika dårar är ni, och ni är samma skit som nazister, talibaner, kommunister och andra idioter.
|
|
Inlägg #14: Postat: 2002-05-17 21:36:00
|
Papa |
Det här är fan det värsta jag har läst. Jag trodde inte det fanns människor med så enkel världsbild. Men med dig är det enkelt: du är så jävla puckad. Avskum. Fascist. Och Sourze borde aldrig släppa genom sån här skit. Fan vad förbannad jag blir.
|
|
Inlägg #15: Postat: 2002-05-17 21:44:00
|
Suck |
Du har aldrig haft ett jobb. Du har aldrig bidragit med någonting. Du har inte rätt att kräva ett skit. Och de som skapat allt det du vill återta, de håller inte med dig. Men du tycker väl att de är indoktrinerade. Det är därför du är en fascist och den värst utbyttjade bimbon av alla.
|
|
Inlägg #16: Postat: 2002-05-17 21:45:00
|
Suck |
Du har aldrig haft ett jobb. Du har aldrig bidragit med någonting. Du har inte rätt att kräva ett skit. Och de som skapat allt det du vill återta, de håller inte med dig. Men du tycker väl att de är indoktrinerade. Det är därför du är en fascist och den värst utnyttjade bimbon av alla.
|
|
Inlägg #17: Postat: 2002-05-17 22:29:00
|
Demokrat |
Hur lågt kan Sourzeskribenter egentligen sjunka ? Är Anna en signatur för någon på redaktionen ? Som i syfte att få igång en debatt nedlåter sig till att skriva detta dravel. Träd fram och ta en riktig debatt !!
|
|
Inlägg #18: Postat: 2002-05-17 22:29:00
|
Johan Rydén |
Fy fan! Jag spyyyyyyr på detta förbannade skitsnack. Inse att polisen och rättstaten utgör en av grundpelarna i en demokrati. Så länge som ni pucklar på poliser så har också polisen all rätt att puckla på er. Sådan är demokratin och så måste den vara.
|
|
Inlägg #19: Postat: 2002-05-17 22:37:00
|
Madeleine |
Oj. Vad arga alla låter. Usch.
|
|
Inlägg #20: Postat: 2002-05-17 23:30:00
|
Samuel Sirén -- originaltexten hittad! |
Trodde först halvt om halvt att det var någon sorts skämt, av någon som ville misscreditera "reclaim" och Jennie Dielemans under den debatt som rasar, men texten tycks faktiskt vara ett gammalt "pressmeddelande" från en organisation som kallar sig "Gatans parlament": Länk: motkraft.net Notera ett "stort tack" till "medborgarvittnen" som tydligen aktivt bistod den 1 maj.
|
|