Inlägg #1: Postat: 2002-05-15 14:10:00
|
Zeid |
Bra skrivet Stefan. Siréns texter är fyllda av brist på empati och förlöjligande av andra men det han lyckas bäst med är att förlöjliga sig själv och visa att han är en begränsad och trångsynt person .
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-05-15 14:26:00
|
Samuel Sirén |
Att någon på fullt allvar skulle åberopa "En massa folk" på Länk: algonet.se och "The Lethal Stampede" på Länk: algonet.se för att driva tesen om undertecknads förkastliga faiblesse för "hat och våld" var kanske inte riktigt väntat. PS. Det "handeldvapen" vår vän Stefan ondgör sig över är en leksakspistol som skjuter iväg små gula plastärtor.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-05-15 14:39:00
|
Samuel Sirén |
Du får nog studera min ursprungliga artikel igen. Att demonstrationen saknar tillstånd är i sig förstås inte det mest väsentliga. Ett s.k. "reclaim" går ut på att förstöra för andra människor, och den som arrangerar, deltar i eller på andra sätt bistår den verksamheten är antingen en snorunge eller en skithög. Och när en skithög åker på en snyting tycker jag inte synd om skithögen.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-05-15 16:00:00
|
DHC |
Jag brukar gilla dina artiklar, Stefan. Du är välformulerad och har vanligtvis ganska genomtänkta inlägg. Men denna artikel kändes lite onödig, då jag tror/hoppas de flesta insett att Sirén ofta är ute och cyklarsärskild i fallet reclaim. Som lurker är jag för övrigt glad att du är tillbaka.
|
|