Två och ett halvt år utan skott i råttan

Den här tråden diskuterar artikeln Två och ett halvt år utan skott i råttan.
Showing page 2 of 3: 1  2  3
Inlägg #21: Postat: 2002-04-25 12:17:00
Juanita Gina Zanetti
Klart som fan att han inte får göra så, vad är det för fel på honom? Är han religiös? Jag skulle bli ledsen om det hände mig... Varför frågar du honom inte, varför kör han det där spelet.
Inlägg #22: Postat: 2002-04-25 12:27:00
andreas
svar: nej, det får han inte. tips: skit i honom.
Inlägg #23: Postat: 2002-04-25 12:49:00
snooze
det är ditt fel, du är för ful.
Inlägg #24: Postat: 2002-04-25 19:37:00
Johan Granerud
Välkommen till männens vardag...
Inlägg #25: Postat: 2002-04-25 21:19:00
Peter Rydell
Så här kan du inte ha det. Du borde nog skaffa en ny pojkvän om den nuvarande inte har några andra kvaliteer som väger upp för det här. Dock bör sourzes läsare betänka hur den här artikeln hade blivit bemött om könen varit omvända. Min gissning är att skribenten i så fall blivit svårt sågad som sexist och gudvetallt annat otrevligt. Tänkvärt.
Inlägg #26: Postat: 2002-04-26 01:18:00
elin t.h
lite synd att det är självklart att det är ok för tjejer, men inte fór killar. ställ ett ultimatum, inget sex, inget...whatever
Inlägg #27: Postat: 2002-04-26 11:31:00
P
"Har han flickvän? När skulle han hinna träffa henne? Han jobbar ju jämt." Säger han, ja. VET du att han är på jobbet? Han kanske har fru och tre barn, och är hemma med barnen medan frugan jobbar...
Inlägg #28: Postat: 2002-04-26 17:55:00
andreas
Altså, väldigt många är ganska hetska här. Vad vet ni om vad som rör sig i hans huvud? Sälvklart så får han göra så. Men vad jag undrar är vad det är för relation det handlar om. När jag har känt någon i 2,5år så brukar jag känna till det mesta om personen. Det jag tycker att du ska försöka göra är att lösa problemet. Sitt ner och prata. Ta upp det någon gång när ni inte håller på och hånglar och grejar. Försök öppna honom..
Inlägg #29: Postat: 2002-04-27 09:48:00
Mikael Hirviniemi
Välkommen till klubben! Sådär har ni tjejer gjort mot oss i århundranden. Äntligen en kille som tar allt dravel om jämställdhet på allvar..
Inlägg #30: Postat: 2002-04-27 16:35:00
Druvan
Den här diskussionen visar vilken korkad manssyn många kvinnor har. Det verkar inte ha slagit någon att hans beteende kanske beror på något psykiskt problem, något som kanske går att lösa tillsammans, om kvinnan visar lite förståelse. Nej, enligt de enögda kvinnorna här är män knullmaskiner som behandlar dem illa och jävlas om de inte får upp den. Ni cementerar därmed de icke-önskvärda mansideal ni säkert påstår er bekämpa. Så simpelt!
Inlägg #31: Postat: 2002-04-27 18:22:00
Krille
Kan ha att göra med "psykisk impotens" och det är bland det vidirgaste en man kna utsättas för. Jag lovar, har varit med om det själv. Det bryter ner hela ens jävla liv. Bara för att det "står rätt till" därnere när ni hånglar så behöver det inte betyda att det kommer att stå rätt till när ni väl ska komma till skott. Men det verkar ändå som om det inte är det problemet det rör sig om för då borde han ju faktiskt berättat det efter så lång tid.
Inlägg #32: Postat: 2002-04-27 18:35:00
doktor love
kära johanna. det är aldrig för sent att börja tänka lite på sin hygien. fyra till fem duschar i veckan kan göra underverk, ska du se.
Inlägg #33: Postat: 2002-04-27 19:07:00
pricken över i
äh. snacka om norén. har du känt honom i 2,5 år borde du fan itne behöva fundera över om han har flickvän. jag tycker det verkar sjukt. erkänn - det är fiktion!
Inlägg #34: Postat: 2002-04-29 12:45:00
Jennie
när man har kännt varandra så pass länge som 2,5 år så borde man kunna prata om det mesta... att han inte vill ha sex kan självklart kännas frustrerande, men att han inte vågar berätta varför måste nog vara det mest påfrestande.

Jag tycker att du ska försöka prata mer med honom, inga fjantiga ultimatum i att försöka tvinga honom till sex, utan bara prata och försök förstå vad han känner och varför....
Inlägg #35: Postat: 2002-04-30 09:21:00
G
Kära Bullen. Jag har ett problem. Min tjej vill inte ligga med mig. Hon säger bara att vi ska vänta, men inte hur länge! Vi brukar ligga i sängen och smeka varandra och ha jätteskönt och jag tänker "Nu, äntligen!" Så pussar hon mig, säger gonatt, vänder sig om och somnar! Och jag får gå på toa och ta hand om mig själv om jag inte ska ligga och stirra i taket hela natten! Varför gör hon så här?? Hon vill inte prata om det heller, säger hon.
Inlägg #36: Postat: 2002-04-30 12:36:00
hon som vet
Mycket möjligt att han är oskuld..men det kan också vara en känslig individ där allt måste kännas rätt, har själv haft en relation i 1 år när jag inte ville löpa linan ut och nu när jag vill vill inte han alltid är det nåt......
Inlägg #37: Postat: 2002-05-02 11:04:00
Fredrik Brandberg
Så där gör de flesta kvinnor.. låtsas vara tillgängliga och sedan vänder... gång på gång.. och det är deras rättighet.
Inlägg #38: Postat: 2002-05-02 11:51:00
anna
Vad för slags relation har ni?är ni flickvän,pojkvän,dvs ett par?vet han vad du tycker och känner?Kanske är han jättekär idig och vill också ha sex, men är osäker på om du menar allvar med honom el bara är ute efter sex.eller så kan det vara tvärtom -han vet att du är kär, men är själv bara ute efter en sak men bryr sig ändå om dig och vet att han skulle såra dig om han utnyttjade dig. nej, jag vet inte. Det är bara han som kan svara dig,men då måste du också vara ärlig mot honom.
Inlägg #39: Postat: 2002-05-02 12:01:00
anna
Jag vill oxå passa på att slänga en känga på alla som är oärliga med sina intentioner.Vill man bara ha en sk kk-relation är det ens förbannade skyldighet att tala om det fr.början och inte säga att man vill nåt mer,att man är kär.det gör jävla ont att bli så sårad.
Inlägg #40: Postat: 2002-05-03 16:41:00
kajsa s
Klart man tröttnar, men va fan..könisar? Kan vara svaret...eller en sne snopp. Ej vackert. Eller klassikern ett RIKTIGT taskigt självförtroende...i kombination med att personen är den sista oskulden på Tellus...tråkigt att så mycket skall handla om sex, men va fan, det är ju bara så gött! Det tycker vi i Götet i alla fall.
Showing page 2 of 3: 1  2  3
Laddar...