Le Pen. Inte igen!

Den här tråden diskuterar artikeln Le Pen. Inte igen!.
Inlägg #1: Postat: 2002-04-23 11:44:00
Frederik
I fully agree with you. But dont you think that part of the problem is that people like you and certainly me who do have the willingness to meet and get to know other cultures havent been enough involved in politics?
Inlägg #2: Postat: 2002-04-23 12:16:00
Beatriz
Jag känner precis som du gör. Det enda som jag efterlyser är medmänsklighet. det enda som jag önskar är frid och fred. Vi har sett vad som har hänt och vad som händer på vår jord. Vi måste sluta att hata varandra. Vi är alla människor och vi färdas tillsammans.
Inlägg #3: Postat: 2002-04-23 13:02:00
Florence
Precis!! Vi "vanliga måste bry oss!!! Det är för djävligt -högerkrafterna drar stora skaror....folk hänger på missnöjda med det de har..OCH hur fan blir det om Le Pen& co. får styra då???? Blir så arg......Hur kan man låta sig luras så???? Igen???har vi hört det förut.....Till motattack -kära "vanliga människor"!!!!!
Inlägg #4: Postat: 2002-04-23 22:41:00
Carola
Yes Marita! Jag är lika förbryllad som du. Vart tog tanken om en bättre väld, vägen. Alla, nästan, skriver o tänker om fred o medmänsklighet och kärlek, men därute råder en helt annan stämning. Och det skrämmer mig. Åter denna j-a maktlöshet som tar tag i en, det gör mig arg och rädd.
Inlägg #5: Postat: 2002-04-25 21:30:00
dig-redaktionen
Go, Marita, gogogogogogogo!
Håller med!
Laddar...