|
Inlägg #1: Postat: 2002-04-08 11:29:00
|
|
Lena V |
Hahaha, kvinnor över 30 ska lägga ner! När ska vi kvarlevor från 80-talet lära oss att vi är skrumpnande äpplen? Du har helt rätt Navid, vi är inget annat än fossiler som i bästa fall kan användas till bullbak. Naken hud som passerat 30, har för länge sen passerat bäst-före-datum och bör naturligtvis döljas för omvärlden. Förresten, har du ett rep till övers? Tänkte gå ut i garaget och kolla hur långt det är mellan taket och golvet...Geee
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-04-08 12:39:00
|
|
JJ |
Visst, det är kul att PW är 30 och ändå anses som sexig men vad är det för sexigt med omotiverade flatskratt. Snart har alla Sveriges kända kvinnor som ser OK varit "Sveriges sexigaste", det verkar bara vara att vänta på sin tur.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-04-08 12:42:00
|
|
jan |
Kan ingen få den omogne Modiri att sluta belasta nätet med struntartiklar!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-04-08 12:49:00
|
|
stefan |
Kan du ge ett exempel pâ en sexig kvinna? ett namn tack, inte ngn indealbild
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-04-08 13:08:00
|
|
Niklas J |
För oss män som tröttnat på silikonbröst och 17-åriga småflickor som tycker att "allt är så jobbigt" när dom precis avslutat sin dokusåpekarriär, känns det skönt att bilden av en sexig kvinna också kan vara en småbarnsmamma som leder barnprogram även om PW inte tillhör mina främsta favoriter till just denna titel.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-04-08 13:37:00
|
|
Maria R |
Jag håller inte med. Säga vad man vill om Cafés kvinnosyn, men jag tycker att de gjort rätt som utsett Pernilla till Sveriges sexigaste. Hon är faktiskt 30, 3-barnsmor och sexig. Det är liksom skönt att det inte bara är blåsta silikonbrudar som vinner. Tycker jag.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-04-08 14:21:00
|
|
To Young - Alise |
Vad är felet? Det är väll bra att kvinnor har själv förtroende och hon ser faktist ganska bra ut. Shyst, en kvinna med bra självförtroende, barn och ett ganska bra utseende. Det är kanske en tyckar sak, vad vet jag? Hon är över 30, so what?! Vist killar kanske hälre vill dregla över super smala tonårs modeller som knapt växt ur blöjan ännu, men vad är felet på en lite mognare kvinna? Jag missar kanske något, men var god förklara det för mig då.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-04-08 15:22:00
|
|
dragan |
Navid verkar har för mkt tid över...det här faktiskt sämre än hans tiggaren-som-blåste-mig-i-nordstan krönika som kom för nån vecka sen...
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-04-08 15:56:00
|
|
navid |
det finns visst sexiga kvinnor över 30, jag kan göra en lista,
meg ryan
catherine zeta jones
lena olin
... och en jädra massa fler men inte pernilla wahlgre
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-04-08 16:54:00
|
|
p-e malmström |
Hur kan du känna till allt detta -- är du månne en av tidningen Cafés korkade läsare?
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2002-04-08 18:44:00
|
|
simon |
jag förstår faktiskt inte kopplingen mellan cafe´s läsares intelligens och pernillas sexighet?
det är väl ändå en smaksak vad som är sexigt? om det nu är så att majoriteten av cafe´s läsare tycker att hon är ganska så läcker, så kan dom väl ändå inte beskyllas för att vara idioter....
vilka fler är idioter enligt Navid, folk som gillar mulliga tjejer?, folk som gillar håriga män?
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2002-04-09 09:28:00
|
|
Q |
Alltså, säga vad man vill om Pernilla Wahlgren... eller Tuva Novotny... eller Therese Als hammar... eller... Precis som någon skrev, snart har varenda någorlunda kända kvinna varit med någonstans från plats ett till hundra på en "Sveriges sexigaste"- lista. Så himla ointressant! Vem som är sexigast är så individuellt, och att utse någon offentligt är objektifiering av grövsta slag. forts...
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2002-04-09 11:02:00
|
|
sofia |
apropå det här med ålder och sexighet så säger jag bara:Sven Vollter, Sverige sexigaste man tycker inte jag alltså
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2002-04-09 11:15:00
|
|
Johan Martinsson |
det dummaste på länge.
visserligen är PW inte alls sexig ö-h-taget, men möjligen vacker mejkad i rätt ljus. men när du säger 30are ska lägga ner Navid, då förlorar jag all respekt för dig. hur gammal är du egentligen? då kan jag kontra med att folk under 23 kan lägga ner på swoåurze då, tex.
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2002-04-10 08:19:00
|
|
Juanita Gina Zanetti |
Det är väl inte fel på Pernilla utan traditionen av dumma listor, ve bryr sig om Pernilla är sexigast i Sverige? Therese Ahlshammar har hamnat längst upp på den listan, hur sexig är hon?
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2002-04-10 22:23:00
|
|
stina |
kan nágon be navids morsa att dra in hans veckopeng sá att han slutar skriva pubertala och meningslösa artiklar dagligen. snälla ge upp!
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2002-04-11 09:54:00
|
|
Anders |
Jag ser inte riktigt ditt problem. Personligen tycker jag att kvinnor över 30 ofta är sexigare än småtöserna som vi matas med dagligen. Erfarenhet sexigt!
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2002-04-16 10:50:00
|
|
Bosse |
Det gör väl inget om hon är korkad. Skulle inte ha något emot en ståfralla.
|
| |
|
Inlägg #19: Postat: 2002-04-16 12:37:00
|
|
ANNE, 30 |
Så man ska lägga ner när man fyllt trettio? Varför det? Jag anser att sexighet bland annat kommer med åldern. Tjugoåringar har ju knappt någon karaktär. Och kolla in Madonna, hon är över fyrtio och klart en av de sexigaste i världen! Vem tycker du är sexig då? Och vilka är kriterierna?
|
| |
|
Inlägg #20: Postat: 2002-04-18 17:16:00
|
|
stene |
hm är det verkligen läsarna som utsett pw? jag tror det är redaktionen på café. sen är det jobbigt när "såna som vet" ska säga hur fel folk har när det gäller smak. själv tycker jag min flickvän är sveriges sexigaste. puss helena! du är sötast oxå!
|
| |