Inlägg #1: Postat: 2002-03-22 12:20:00
|
david |
bra skrivet. vi måste visa att sådan rasistisk ockupationspolitik inte accepteras. det räcker inte med fördömande, eu måste agera. bojkotta israel!!! då förstår krigsförbrytaren sharon kanske att den illagala bosättningskriget och ockupationen är inhuman och felaktig.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-03-22 12:35:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Jag har judiskt pabra fran min pappas sida. Jag kan inte halla med dig mer. Synd pa Israel och synd for judarna runt om i varlden att de Inte bara kan skjuta ned manniskor i enlighet med internationella lagar utan maste kranka, tortera och bryta manskliga lagar. Den som inget lar sig av historien...
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-03-22 17:18:00
|
Sten O Andersson |
Svårt att finna en sådan missvisande rubrik, redaktören. Synd för artikeln är värd flera läsare.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-03-25 19:32:00
|
milton |
Verkligheten är en annan. Det är bra att det äntligen finns en mer nyanserad bild av konflikten än den som framförs i media under 30 års tid och som majoriteten här på sourze tycks tycka är självklar.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-03-26 21:52:00
|
Niklas |
Mycket bra!
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-03-29 01:04:00
|
Magnus Larsson |
Lysande!! Skönt att det är fler än jag som undrar varför vi skall tycka så himla synd om alla som är Judar.
Det verkar ju inte som om Sharon och hans regering tog någon som helst lärdom om förintelsen, nu är man ju på god väg att göra samma sak med palestinierna. Det värsta är att hela världen har så hemskt dåligt samvete för det som hände judarna under andra världskriget så Israel kommer undan med mycket
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-04-01 16:36:00
|
Diego |
Sluta upp med daltandet! Äntligen är det någon som säger det självklara! När ska sverige sluta se Israel som en stat och ett folk som det är synd om? Göran, du är inte antisemit bara för att du tycker att massmord av oskyldiga är fel.
|
|