|
Inlägg #1: Postat: 2002-03-21 14:06:00
|
|
Carin |
Vilket ansvar bär programmakare och producenter?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-03-21 15:50:00
|
|
David |
Människor är i allmänhet idioter
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-03-21 15:57:00
|
|
joppe |
Människans lägsta sidor kommer verkar ofta fram i dessa dokusåpor.
Men en folkmob når ju ännu lägre. Modern häxbränning.
Detta beteende är om möjligt ännu ogripbarare.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-03-21 16:48:00
|
|
Lieva |
Gemensamt för alla som blir utfrysta och bespottade för sin medverkan i dokusåpor är att de kommer från landsorten. Folk från landsorten är som bekant oftast rädda människor med låg toleransnivå. Det vanligaste sättet att umgås på är ju att gnälla på allt som kommer i vägen.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-03-21 17:59:00
|
|
Minty |
Jag skulle aldrig slå ner någon eller så men om någon i bekantskapskrets haft sex offentligt skulle jag nog inte tycka att vi hade så mkt gemensamt mer. Hade din son/dotter legat och guppat under ett täcke inför hela Sverige, hade du gillat det?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-03-21 21:01:00
|
|
anette |
emma-maria uttalade sig om det någon dag efter hon lämnat huset, medan hon fortfarande var i stockholm och inte ens hade besökt luleå. man kan ju då undra över sanningsgrunden.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-03-21 22:16:00
|
|
Jenny N |
Det är ju tillräckligt straff att ha gjort sig till åtlöje på TV.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-03-22 00:32:00
|
|
pelle |
Det finns en enkel lösning, gör som jag: titta inte på skiten!
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-03-22 12:50:00
|
|
Greger |
Håller med 100 Man kan ha åsikter om det hon gjorde jag har det inte, men dom håller man försig själv. Men vad kan man förvänta sig av en provinsiell håla.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-03-23 12:47:00
|
|
Mats B. |
Antar hoppas att de flesta reagerar som jag, genom att skita fullständigt i vad hon har gjort. Det rör mig inte i ryggen. Att jag själv kanske inte skulle pippa inför publik är väl oväsentligt? Vad två vuxna, samtyckande människor gör är väl deras sak?
Sen bör det kanske påpekas för er Stockholmsjävlar att Luleå inte är landsort - det är en stor universitetsstad.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2002-03-23 23:01:00
|
|
Maj |
Nää, Johanna. Jag håller inte mer. Jag får spel på alla naiva människor som inte fattar att de har köpt hela kittet när det viker ut sig, pippar i TV eller vad fan de nu gör offentligt.
Viker man ut sig i Slitz skall man inet beklaga sig över att man får snusksamtal från kåta gubbar och knullar man och onanerar i TV får man faktiskt räkna med att folk diskuterar och skvallrar. Annars har man tyvärr nollkoll. Gillar man det inet så är det baar att avstå.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2002-03-25 16:52:00
|
|
emre |
håller absolut inte med dig. Om man vallt att bete sig på ett sätt som man vet skulle väcka ilska så får man skylla sig själv. Lite konstigt att man som människa inte har vissa principer.
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2002-03-25 16:59:00
|
|
Zindy |
Ställer man upp och i stort sett har sex offentligt får man väl räkna med att inte alla kan bemöta en med direkt respekt. Samma sak gäller tjejer som ställer upp på runkbilder i Slitz och dylikt, dom borde inte svimma av förvåning när folk ringer och flåsar i luren. Men dessa tjejer tycks ibland inte fatta att det är runkbilder som ställt upp på, dom tror dom är med på konstnärliga alster.
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2002-03-26 10:39:00
|
|
lukas |
Hela dokusåpan vågen är så djäkla löjlig. folk utan liv tittar på folk utan liv göra bort sig. är det avudsjuka eller bara idioti. jag tror både och för det verkar inte finnas för mycket intelligens hos båda sidorna.
mvh lukas
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2002-04-03 00:34:00
|
|
kalle |
HAHA!
Det är bara att ta konsekvenserna av sitt handlande. Tänk lite i förväg.
HAHA!
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2002-04-09 22:50:00
|
|
Elin T. H |
knullar man i tv sá fár man nog ta det. ok, det är sjukt att folk blir sá engagerade, men det máste hon ju ha fattat.jag kan dessutom inte förstá hur sjuka folk blir av bli inlásta.anvánder big brother som ursäkt att göra sjuka saker o bli kändisar pá köpet.
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2002-04-12 17:50:00
|
|
N. Bourbaki |
Konsekvenserna blir samma som om hon kopulerat på något torg. Hon får skylla sig själv om folk blir upprörda. Den som ger sig in i leken...
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2002-12-10 05:51:00
|
|
Mika |
Man kan ju tycka vad man vill om sex på tv och tjejer som ställer upp på runkbilder. Men skrämmande att det finns människor som tycker att det är ok att man ska utsättas för utfrysning, hot, mobbing och obehagliga telefonsamtal.
Förtjänar inte alla att behandlas med respekt? Vare sig man gör som man borde eller inte?
|
| |