Vad har hänt?

Du är här: sourze.se-forum / Allmänt
Inlägg #1: Postat: 2013-06-29 17:30:23
Linda Åberg-Luthman
Vad har hänt med gamla Sourze? Skulle bara vilja veta för nu vet jag ju inte hur många läsare jag nått, brukar checka det ibland.
Inlägg #2: Postat: 2013-07-07 20:37:28
Lennart L
Det här inlägget är rapporterat till administratör
Jag håller med Linda. Varför vill man mörda ett kul forum och förvandla det till ett feminist- och kommunistbabblande politiskt slukhål? Jag gillar att pytsa in ett par artiklar i veckan. Alla ämnen från A till Ö. Mina senaste två artiklar har jag skickat två gånger. Inte ett pip från red. Säg gärna till om dom inte duger - själv har jag skoj och jag har levererat 120 bitar de senaste åren.

Numera har jar ingen koll på mina artiklar- inget kommer in och jag hittar inte gammalt material - och de betyg och antalet läsare som gällde då.

Jag anade att det var på väg utför med sourze och diskuterade det med Carl i våras. Han påstod att det skulle bli så bra, så bra.

Kommentarsrutorna var viktiga. Återgå snarast till dessa. Det kanske redan är för sent. Alla debattglada gubbar stängdes av i maj. Det var kommentarerna som fick oss att titta in på sourze varje dag. Numera tittar jag in nån gång i veckan för att se var mina försvunna artiklar tog vägen. Och inte skickar jag något nytt förrän jag fått förklaring på vad som händer med nätttidningen sourze som skrivs (skrevs) av läsarna.
Mvh/Lennart Lundwall
Inlägg #3: Postat: 2013-07-09 11:06:01
Linda Åberg-Luthman
Det här inlägget är rapporterat till administratör
Tack Lennart för det du skrev här. Jag förstår mig inte på nya Sourze. Kanske är det jag som trilskas men jag tycker att nya Sourze känns lite svår. Visst kan det bli trevligt att fortsätta att skriva men jag hade uppskattat att kunna hitta det jag skrev också och få se andras reaktioner. Precis som du påpekar.
Man får väl se tiden an helt enkelt.
Varför jag skrev på Sourze beror på att jag också skrev på Newsmill men den sidan är så politiskt korrekt och mainstrem. De flesta av mina artiklar blev refuserade, yttrandefriheten till trots.
Ha det gott i sommarn!
Hälsn. Linda
Inlägg #4: Postat: 2013-07-09 11:27:19
Linda Åberg-Luthman
PS. Man får upp sin egen profil och alla texter genom att klicka på sin egen profilbild! Jösses, stenålderspoeten kom fram till detta! Hej så länge! DS.
Inlägg #5: Postat: 2014-04-03 11:38:19
Iréne Schmocker
Har försökt publicera tre gånger under 1 par månaders tid men inget händer.......?
Inlägg #6: Postat: 2015-03-07 12:12:01
Jag förstår ingenting av detta forum och inte heller skillnaden mellan inlägg i nättidning och forum. Att skriva artikel och delta i levande forum är väl inte detsamma. Vilset ja. Verkar lite dött och inte alls särskilt livgivande utbyte här. Men har uppenbart varit? och det sker då här, i forum utan ens antydning om vad som diskuteras eller tycks om? bara blaha blaha vad som kommer?
Inlägg #7: Postat: 2015-05-23 12:45:46
Therese Andersson
Det här inlägget är rapporterat till administratör
Instämmer med Linda och övriga talare.
Laddar...