|
Inlägg #1: Postat: 2002-03-18 11:57:00
|
|
Maria |
Ja, just det. Jag har inte en massa fakta i min artikel. Och det var inte heller min mening. Jag vill berätta MIN historia. Och det finns fler än jag som upplevt detta. Tyvärr.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-03-20 23:51:00
|
|
lex |
Hej *ironisering*. Jag skulle vilja berätta en historia från när jag var liten... En gång klämde jag handen i en bildörr... Jag fick jätteont! Nu på senare dagar har jag öppnat ögonen för stimulantian Cannabis... Och jag vill förbjuda bilar för jag tror att det är deras fel att jag nu kommer ligga i rännstenen inom 3 sekunder pga mitt Cannabisbruk ?! : NOTERA OBS OBS OBS "BRUK" DET ORDET EXISTERAR FAKTISKT ÄVEN OM SVERIGES LAGBOK INTE TILLÅTER DET
MVH lex
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-03-21 12:21:00
|
|
Abel |
Nej, du har inte några fakta alls - däremot har du en hel del åsikter och påståenden om cannabis, som i hög grad saknar vetenskaplig grund.
Exempelvis hävdar du att det är en inkörsport till tungt missbruk, att cannabis leder till kriminalitet annat än vad gäller det ringa narkotikabrottet i sig, att det är starkt beroendeframkallande och mycket mycket mer..
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-03-26 01:38:00
|
|
Michael Mårtensson |
Kanske skulle Maria läsa WHO´s rapport om Cannabis om hon nu vill läsa något som det onda världshälsoorganet under det djävulska FN skrivit. Här finns den i alla fall:
Länk: taima.org
Cannabis är inte farligare än alkohol och de effekter Maria nämner är konsekvenser av lagstiftningen, inte av drogen.
|
| |