Inlägg #1: Postat: 2002-03-14 14:33:00
|
SHQ - Korrektion |
Ali Fegan har svarat på det brevet också och då meddelat att han skickade det till Ann då hennes e-mail krashat.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-03-14 14:45:00
|
peter horal |
bra skrivet. men det är enligt mig självklart att skribenterna är kunder. Vi betalar för en tjänst,att få skriva på sourze. Sourze tillhandahåller tjänsten. Vi är kunder ingen tvekan om det.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-03-14 14:50:00
|
Jesper N |
Med tanke på hur dåligt relationerna med kunderna är skulle man kunna tro att de agerar efter en dold agenda den här debatten kanske är ett led i en taktik jag inte ser?, men den konsekvent låga nivån på alla svar till kritiska artiklar så länge jag läst och skrivit på Sourze c:a 1 år tyder på oförmåga att hantera uppblåsta opinionsbildaregon snarare än medietaktiskt geni. Fast å andra sidan publiceras all kritik...
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-03-14 15:20:00
|
Florence tycker SHQ har alldeles rätt!!! |
Skitbra idelista juh!!!!!Har oxå framfört liknande ideer och synpunkter ....med unngefär samma reaktioningen alls...skrämmande!!!Synd sourze kunde bli så mycket mer...läste på horisont.dot.nu tips i artikeln som heter Du sprängde mitt hjärta finns ju så manga bra sajter som är gratis..Sourze redaktion och ägare....de kan ju inte hålla på hur som helst eller!!!???Bojkotten växer...i garderoben.....sväller... snart svämmar den över.SHQ-!!!.Keep on the good work!!/F
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-03-14 16:09:00
|
Christer H |
I all din självgodhet så har du rätt i mycket. Precis som Fredrik. Sportfrågan lämnar jag därhän...
Mvh CH
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-03-14 16:09:00
|
christer kyreus |
Om Tage Danielsson blev världsberömd i Sverige för den följande beskrivningen av Monica Zetterlund "ett lingonris i ett
cocktailglas" vad skall då inte jag nu bli när nu kallar SHQ för "en pepparkvarn i en gourmet-smet".
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-03-14 17:15:00
|
Sten O Andersson |
Kul och bra skrivet som alltid. Men du kan du inte skriva något om hur det är att tvingas gå med svarta solglasögon jämt?
|
|
Inlägg #8: Postat: 2002-03-14 18:12:00
|
Carola |
Läste nu Anas ledare och imorgon kommer Ann S. med en. Men visst har du rätt, personligen tycker jag det är tråkigt om man inte kan föra en vettig dialog. Hm, vill gärna hålla med Sten O Andersson, vore kul att se dig utan solglasögon.:
|
|
Inlägg #9: Postat: 2002-03-14 18:29:00
|
Anders Linnard |
Emellanåt kan sourze kännas mer som lunarstorm än som den friska fläkt det var i början.
Samtidigt undrar jag vad man ska göra.
Ett problem är att många viktiga artiklar försvinner i pubesmängden.
Jag vet inte om statistik är en lösning. Jaja, vad säger red?
|
|
Inlägg #10: Postat: 2002-03-14 19:47:00
|
Lena V |
Hahahaha du glömde vaselinet där på slutet; Men ideerna är inte alls dumma, särskilt inte när man är torsk på statistik.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2002-03-14 20:53:00
|
kee |
som sagt. om folk kunde ta till sig kritik vore det bra.
|
|
Inlägg #12: Postat: 2002-03-15 17:05:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Aaah, men det e ju sa fint nar man far medhall fran smarta maniskor aven om man inte kan ngt sjalv. Jag borde mao bli en grym politiker... allvarligt talat sa va det lite nice att se dig o manga andra komma med liknande tanksr da ajg visste jag stepped out on a limb nar jag publicerade forsta bajzkorven. Kanske blir det mer andringar o bredd o guts i Sourze framover.
|
|