Kvinnlig striptease är inte kränkande

Inlägg #1: Postat: 2002-03-13 18:09:00
Ingmar R
*ler*.. precis.. Kunde bara inte låta bli att skriva den här artikeln ;..
Inlägg #2: Postat: 2002-03-13 18:14:00
Florence
nä jag förstår väl det..och hade inte DU gjort det så hade jag eller nån annan gjort det!!!Keep on the struggle...."eller full Monthy eller vad det nu är man säger i de kretsarna" *pekar på Elisabeth och stimmet...ooops!!!
Inlägg #3: Postat: 2002-03-13 18:18:00
Ingmar R
Tack. ;.. Är det du som är Florence Hofvander förresten? Skall ta och läsa lite texter isf, fast det var visst ett tag sedan du skrev här..
Inlägg #4: Postat: 2002-03-13 21:02:00
Florence Floskel Hofvander Fjuttar in igen..
jovisst i egen person!! handhälsar!! mmm det var före jul så mina alster får man nog bara fram genom att söka på Florence Hofvanderi artikel förrådet!!!Funderar på att öppna "kontot " på Sååås och bombardera dem med artiklar,alster eller noveller eller vad man nu hittar på...helst egna illustrationer oxå...för jag får inga av sourze!!!!!
Inlägg #5: Postat: 2002-03-13 21:14:00
Fnoskel F del 2
*skrattar*
..och det är ju synd att jag inte fått några illustrationer.... på tex "Smaka på ditt eget kön".....Funderar på att lägga min hjärna i några djupare veck och skriva något ..."seriösare" än mitt vanliga ...men trevliga vimsande....se vart det barkar...men tills dess njuter jag av dina,Lenas,Kyreus och Stefans...och några tills alster och skriver kommentarer ...tex Into the nights skapare,nämner ej hans namn som en liten hämnd !!/F i marginalen och inte på balen....
Laddar...