Täppt i näsan - kan man suga av någon då?

Inlägg #1: Postat: 2002-03-12 14:55:00
Q
Just det! När du fyllt 30 har du gått över gränsen, du vet den där som förbjuder dig att någonsin mer skämta grovt, festa, ha barnsligt roligt osv. När man är 30 är man VUXEN och håller inte på med trams... Hurra, jag har bara fem år kvar, längtar redan...
Inlägg #2: Postat: 2002-03-12 15:17:00
Anna Li
Menar du Clas? Han var nog bara 25 faktiskt - han har nog växt upp nu.
Inlägg #3: Postat: 2002-03-12 22:45:00
Q
Hej Anna! Jag förstod nästan att det var en några år gammal anekdot... Jag tyckte det var kul och blir bara trött på att så många argumenterar med endats "väx upp". Jag längtar alltså inte efter att bli "vuxen", och tycker ingen annan ska behöva "vara vuxna" efter kulturdefinition alltså om de inte vill... Jag gillar dina texter i alla fall!
Inlägg #4: Postat: 2002-03-13 09:24:00
Anna Li
Hej Q! Roligt att höra att iallafall någon blev underhållen. Lite nedtryckt blir jag av att alla är så villiga att spy galla. Det man verkligen kan fråga sig när det gäller alla dessa "kräkskommentarer" är ; vad hade du väntat dig när du klickade på rubriken? Det luktar dubbelmoral lång väg!
Inlägg #5: Postat: 2002-03-13 09:26:00
Anna Li
Alltså inte du - utan de.
Inlägg #6: Postat: 2002-03-13 14:45:00
Florence
jo det är ju både och.....löjligt att skriva väx upp!!! vafan man får väl skriva vad man vill.....*suck*
Man kan ju ta saker bokstavligt...så kan man ju läsa och skratta....
små berättelser ur verkligheten....kan väl vara skojjigt!!!!En del bara gnäller-skriver de själva då??? njae......va fasen fram för mångfald -men för den skull inte enfald!! /mvh Florence oxå 35!!! *blink*
Laddar...