Inlägg #1: Postat: 2002-03-11 15:23:00
|
El Abbou |
Jag haller med om att vi maste borja vaga lite mer. Vaga kritisera invandrare, vaga stella krav pa dem och i samma veva lata dem vaga stella kvar pa oss, lata dem komma in och paverka, forandra och forbattra. Inget hander om alla invandrare tror de ska bli hemskickade om de klagar eller om alla svenskar skrams till tystnad av att de blir kallade nazister om de har asikter, kritik, forslag etc.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-03-11 15:26:00
|
Abbou Dhabi |
Laste denna idag som e for djavligt bra tolkning av problemen med kurderna o deras skit i bagaget med hedersmorden: Länk: dn.se
Denna hade aldrig kunnat skrivas av en svensk aven om han haft samma erfarnehet, bott i landet osv. Lagg till att svenskarna inte ska tro att allt de har e underbart for det tycker vi ju inte heller sa fort fragan inte vinklas med invandrare da kan vi klaga som fan pa Sverige sjalva!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-03-11 15:30:00
|
Jung Abbou |
Jag tror att mycket har hant pga mordet pa Fadime aven om jag inte kan lasa alla tidningar hereifran.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-03-11 15:34:00
|
Yahoo! - Abbou! |
tidigare fanns alltid en maffia som skulle skrika idiot om man skrev om andra kulturers "problem". Jag skrev ett lite for snabbt, men i mina ogon endock vettigt inlagg om muslimerna som en "feg" religion da de har en hel del daligt i lasten men fokuserar for hart pa att be folk ge fan i att legga sig i deras religioner. Samma problem som vi kanske da har i Sverige, Lilla blatte kom inte har o sag att Sverige har brister....
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-03-11 15:34:00
|
KungJung |
Det e inte bra. Alla maste borja ta hand om skiten pa sina respektive bakgardar o sluta legga allt pa att forsvara sig.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-03-11 15:36:00
|
Las 5an fore 4an |
Have patience with a poor fool...
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-03-11 16:24:00
|
Christer H |
Ge dig nu, krabbkungen. Du har en del vettigt i dina inlägg, men var du nu än befinner dig tillsammans med dina multipler, skriv ett debattsvar istf att bränna av 7 kommentarer utan att hämta andan.... Mvh CH
|
|
Inlägg #8: Postat: 2002-03-11 18:54:00
|
Jung Abbou |
Jag skojjade lite med Marcus det e ju samma allihopa din dar det ser du val..
|
|