Ey, respekt för fan!

Inlägg #1: Postat: 2002-03-11 15:00:00
SHQ
Det här är en bra artikel. Man behöver inte motivera det mer än så om man läst hela.
Inlägg #2: Postat: 2002-03-11 15:15:00
Abbou Yussuf
Amazing Facts: Ang att fler invandrare begar brott procentuellt. Jag vill fa veta detta. Jag vill fa ansvaret att dra enga slutsatser av detta. media ar lite radda att vi inte kan tenka sjalva o bara kommer dra hemska slutsatser, vilket nog gor att misstron gror da manga vill se problemen i vitogat.
Inlägg #3: Postat: 2002-03-11 16:10:00
Beatriz
Bra , saklig och koncis artikel. Respekten är A och O i alla relationer. Mvh Beatriz
Inlägg #4: Postat: 2002-03-11 16:12:00
Christer H
Artikeln börjar bra, men sen varvas märkligheter med klarsyntheter och blir allmänt bluddrig. Någon djupare analys eller förslag till förändring erbjuds ej. Jag behöver inte motivera det mer. Jag har läst hela artikeln... Mvh CH
Inlägg #5: Postat: 2002-03-11 16:19:00
Joakim
Kunde inte formulerat det bättre själv, det är lysande!
Inlägg #6: Postat: 2002-03-11 23:36:00
Christer H
MP, du hänger upp dig på Fritz förslag, men det är ju inte realistiskt, och heller inget spritt önskemål. Hur skulle en sådan lagändring se ut? Skall vi göra folk statslösa, vill de länder folk har flytt från ha tillbaks dem som medborgare, kan vi utvisa dem? Nä, om ett sånt orealistiskt förslag behöver vi inte bry oss! Behovet av mer svenskspråkighet och minskade kulturskillnader är däremot värt att diskutera. Mvh CH
Inlägg #7: Postat: 2002-03-11 23:46:00
Lena V
Ey, respekt Marcus!
Inlägg #8: Postat: 2002-03-12 14:39:00
Oskar S
skitbra artikel, som vanligt.

Jag vet hur det är. syns det inte, finns det inte. jag tackar Gud för att jag är blond, lång och blåögd liksom.
För det är utseendet och språket som ger en en röst. Det är där makten finns. Ser nån mig, hör nån mig, spelar efternamnet ingen roll längre. Försöker de med något tar jag ner dem på jorden hur lätt som helst. Tyvärr är det svårare för andra...
Inlägg #9: Postat: 2002-03-12 14:41:00
Oskar S
Det är en dold rasism - var fan är jobben då? Var är representationen för Sveriges "svartskallar"? En programledare i Mosaik löser ingenting. Vem kan egentligen i ärlig mening vara förvånad över att det är just andra generationens som ett vidrigt kastmärke! invandrare som är framträdande i brottsstatistiken? Inte någon med vettet i behåll.
Laddar...