Vi är varje mans dröm

Inlägg #1: Postat: 2002-03-09 12:42:00
elin
vad du än tror förtjänar de inte att bli behandlade på det sättet som ni gör. det kan inte vara någe vidare att leva för att såra folks stolthet.
mitt förslag är att ni tar på er ett par byxor och tvättar bort sminket och föregår med gott exempel åt de tjejer som verkligen sitter i porrsmeten. och för gubbarna som tror att de vet någonting om den.
Inlägg #2: Postat: 2002-03-09 12:44:00
elin
lessen jag blir så himla förbannad. ni berättar ju för era små gubbleksaker att de inte duger! man får inte göra så, hur man än blir behandlad av andra. då kommer man oundvikligen komma in i en ond cirkel av illvilja.
Inlägg #3: Postat: 2002-03-09 14:37:00
Anna E
Precis Elin. Men: Jag sårade aldrig någons stolthet, det var ju det jag sa, han brydde sig fan inte om vilket. Och: Det var ingen plan. Jag skrev inlägget som en kommentar till min egen förvåning över hur jag reagerar i liknande situationer. Som jag sa, jag får inte ut något av det.
Inlägg #4: Postat: 2002-03-09 14:40:00
Anna E
Däremot tänker jag inte sluta bära på min ilska över att gubbar i 40-60års åldern styr mitt liv. Vare sig de är snälla eller dumma är de så immuna mot kritik att de går rakt över den som Jesus trallar på vattnet. Den ilskan kan jag inte göra mycket åt. Bara försöka göra som alla riktiga hjältar, ställa mig vid sidan av den, jobba hårt, och vänta på min tid.
Inlägg #5: Postat: 2002-03-10 12:05:00
elin
tro inte på vad du säger: han bryr sig mer än du tro. ingen är immun mot avvisande, det är det värsta som kan hända en människa. jag fattar att du är arg. har du läst "ställd" av susan faludi? jag har också skrivit en artikel här på sourze som heter "mannen står lågt i kurs"
Inlägg #6: Postat: 2002-03-10 12:06:00
elin
också vill jag säga att man behöver inte välja mellan att vara tyst och att skälla som en galning. var ärlig, uppriktig. konfrontera dem men på ett sympatiskt ätt. försök att starta en dialog.
Laddar...