Ana Udovic floppar svårt

Inlägg #1: Postat: 2002-03-07 23:28:00
Jen
Snobb.
Inlägg #2: Postat: 2002-03-08 00:04:00
Marcus P
Jag tror att Ana har ungefär samma uppgift på Sourze som Thomas Holmström hade i Tre Kronor under OS innan Vitrysslandsmatchen: Stå framför mål och stör så många som möjligt. Ta skit. Irritation skapar kreativitet vilket skapar artiklar vilket är just vad Sourze behöver. Antar jag. Jag tror att Ana är en kompetent journalist, men som sagt: Sourze är Sourze, med sina egna regler och sin egen approach.
Inlägg #3: Postat: 2002-03-08 00:06:00
marcus p forts
Vilket innebär att hennes uppgift kanske inte är att vara allra mest nyanserad och klarsynt i sina analyser. Hade hon jobbat på nån ledarsida hade hon förmodligen skrivit helt annorlunda.
Inlägg #4: Postat: 2002-03-08 09:53:00
Ana
Mikael Svensson säger alltid samma saker. Han tycker inte som jag för han har en annan ideologisk och allmänmänsklig inställning än jag. Det har inget med min kompetens att göra. Han råkar bara tycka annorlunda. Men i stället för att vara ärlig med det försöker han få det till fråga om kompetens osv. Det är fegt och det är typiskt. Jag skriver krönikor. Jag tycker saker. Precis som andra på Sourze.
Inlägg #5: Postat: 2002-03-08 09:55:00
Ana forts
Plus att jag som redaktör tar ansvar för min del av sajten, politiska delen. Gå in där och prata om det som finns där, där har jag ansvar och kan diskutera moral och prata om vad som lyfts upp och sådant. Jag jobbar för att det politiska området ska gälla alla, inte bara akademiker-snobbar som Mikael. De har redan forum så det räcker.
Laddar...