Täppt i näsan - kan man suga av någon då?

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2002-04-10 00:13:00
Steff
Sourze.se måste ändå anses som en progressiv sida, många ämnen som folk för fram är väldigt tänkvärda och banbrytande, men när det gäller sexualitet verkar 99 av folket här befinna sig på en nivå som Alf Svensson hade applåderat.
Sexualitet är varken fult, mystiskt, heligt eller ngt sådant, det är helt normalt och helt OK, och som sånt tycker jag att artikeln motsvarade det bra.
Inlägg #22: Postat: 2002-04-18 21:45:00
dita
nä det kan man inte, man kvävs ju.
Inlägg #23: Postat: 2002-05-16 12:50:00
emma
jag förstår inte varför alla verkar vara så jäkla pryda. texten var kul, replikerna var underbara och du skriver på ett rakt och roligt sätt.

jag är 20 år nu, och när jag ser att en 35årig kvinna inte kan skriva en sån här text utan att få helt galet mycket skit för det så känner jag att jag aldrig nånsin vill bli äldre. jag vill skämta om bajs och fisa högt hela livet.

sluta aldrig skriva, anna!
Inlägg #24: Postat: 2003-01-09 09:49:00
Dennis Johansson
Ni som är rädda för att den ska bli månadens mest lästa bör vara djupt ångerfulla, ni har ju själva bidragit till det i så fall. Sluta läs texter med sexrubriker om ni tycker det är så jävla farligt.
Inlägg #25: Postat: 2003-01-09 09:49:00
Dennis Johansson
Ni som är rädda för att den ska bli månadens mest lästa bör vara djupt ångerfulla, ni har ju själva bidragit till det i så fall. Sluta läs texter med sexrubriker om ni tycker det är så jävla farligt.
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...