Inlägg #1: Postat: 2002-03-07 12:42:00
|
Maria |
Totalt puckad? Tack för den!
Och jag har visst läst din text. Men jag står fast vid att det är skribenterna som styr. Att det sedan är redaktionen som väljer vilka artiklar som ska illustrerar är en sak. Men det är en salig blandning av de artiklarna, för att tillfredsställa alla. Det är jag övertygad om.
Men det är ju ändå vi skribenter som skrivit det som illustreras. Eller hur?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-03-07 13:22:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Varsagod. LAS IGEN! Vem fan bryr sig om enbart iullustrationer!!! SE kronikorer, se Intervjuer i massor, nya varje dag med harda fragor till ANDRA medier. SE vad de fokuserar pa. Se urval. E du blind oxo? Illustrationer? Du ser inge
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-03-07 13:34:00
|
Maria |
Jag säger inte att jag enbart bryr mig om illustrationer.
Du och jag har olika syn på detta och det är helt ok.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-03-07 15:22:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Jepp. Du anser att Sourze inte behover svara for vilket ansvar de har gentemot dem som de nar via sina kanaler och via Sourze, bockerna, Diskus osv. Jag tycker det iaf e intressant att veta. JAvla skillnad.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-03-09 00:13:00
|
kee |
man vinner inga poäng genom att kalla någon pucko eller idiot. man framstår ganska omogen. manmanmanmnmn. maria har en poäng MED SIN TEXT. fredrik har en poäng med SIN text. LYSSNA på varandra och RESPEKTERA varandra. det är nyckeln.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-03-10 12:33:00
|
Maria |
Ja Kee, du har rätt. Och jag respekterar olika åsikter, det gör jag. Men ibland blir man sur och har svårt att hitta den där balansen. Fast jag har ju i alla fall inte kallat någon för pucko, håller med om att det är jäkligt lågt.
|
|