Inlägg #1: Postat: 2002-03-07 12:31:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Du har inte last min text ordentligt eller sa har du inte fattat nagat. Jag skriver INGET om vad skribenterna har for sig Maria. JAg vill belysa vad REDAKTIONEN har for sig. Ansvar, Urval, Paverkan. Vad har Sourze for del i dessa tre? Du rabblar som ett vanligt pucko samma skit som Ana gjorde igar. Men Skribenterna skriver vad de vill! Sourze finns inte det e bara skribenterna som styr. Du e totalt puckad om du tror att "lasarna styr" vad REDAKTIONEN fokuserar pa. Las igen och ta till dig.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-03-07 12:34:00
|
Fredrik Jung Abbou |
En sak till Maria, "ta ditt eget ansvar". Det gor jag. Jag vet att mina texter nar manga manniskor, jag vet att de paverkar menniskor o jag ber ofta om ursakt om jag paverkat ngn som gjort dem illa, jag ber om ursakt till Stefan Holmqvist nar han bevisat mig ha ordentligt fel eller skrivt dumt. Det e min bild av att inse sitt ansvar tex.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-03-07 13:43:00
|
da Bruin |
Skitbra skrivet, Maria!!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-03-07 15:32:00
|
Sten O Andersson |
Jag klickade av nyfikenhet men fann att artikeln inte tillförde något utöver jag kan läsa i Fredriks inlägg och kommentarerna
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-03-07 15:57:00
|
Sascha |
Nej, det är inte bara så enkelt. Att ta sitt eget ansvar handlar inte bara om att läsa, utan också om att reflektera över och ifrågasätta det man läser. I Annas senaste ledare diskuterar hon om diverse veckotidningar som tycks tävla i rubriker om kvinnliga könsorgan. Hon menar att de är en trend som får konsekvenser. Du säger i din artikel att det är upp till var och en att avgöra vad man vill läsa, för så är det bara.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-03-07 21:34:00
|
Knut |
Jag har inte klagat, jag har bara uppmärksammat på den tvivelaktiga redigering och "korrigering" som förekommer på denna tidning. Detta är också anledningen till att sourze inte får flera artiklar från mig.
|
|