Runkbås och nakenbilder

Inlägg #1: Postat: 2002-03-06 19:30:00
Lena V
Jamen snälla nån! För hundrade gången; jag har INTE kritiserat kvinnors sexdrift! Att lägga ut en sån kommentar visar på att du a. inte läst artikeln ordentligt. b. att du antar att jag är en frigid kossa. c. att du är fördomsfull som fan jag skulle per automatik vara feminist för att jag kritiserar SÄTTET en del kvinnor tar till för att synas i bruset. Förmodligen är både a,b och c rätt.
Inlägg #2: Postat: 2002-03-07 18:53:00
Bbbjörn
Påstående a stämmer inte, jag har läst din artikel flera gånger för att verkligen ta reda på om jag läst rätt. Påstående c stämmer kanske till viss del, men inte i detta fallet, jag har aldrig påstått att du var feminist, eftersom det i din artikel ganska kraftigt syns hur du står i den frågan. Påstående b stämmer. Men frågan kvarstår: hade det blivit samma uppståndelse om det varit killar? Såg du t.ex. BBs "kändisvecka"? Just det, runkbås.
Inlägg #3: Postat: 2002-03-13 00:40:00
Lena V
Sorry Bbbjörn att svaret dröjde kommenterarantalet markerade inte fler kommentarer, men here i am. Du har läst rätt men uppfattat fel jupps, tvetydigt. Jag skriver från en kvinnlig synvinkel, helt enkelt för att jag är kvinna och reagerar därefter. Lika fördomsfullt som att du svarar ja på b.
Inlägg #4: Postat: 2002-03-13 00:51:00
Lena V forts
Jag såg inte "kändisveckan" och det sörjer jag inte över. Eftersom jag förmodar att du är kille kan du väl räkna ut hur seriöst menat deras runkbås var? Dom satt ju inne en hel vecka..ehr..hallå, säkert blixtrande kåta och vansinnigt frustrerade: För att tala klartext; spela på sex, stöna när det passar och ge folket vad du vill ha så har du en biljett till "kändisvärlden". Lågt.
Inlägg #5: Postat: 2002-03-13 23:00:00
Mia
Gud vad tröttsamt det är, så fort man säger någonting om kvinnor och sexualitet kommer någon och säger men om det hade varit män/killar hade du hejat och beundrat., Nej nej. Jag hade INTE hurrat om det varit killar som byggt runkbås. Det hela är överdrivet och verkar desparat. Finns saker som både män och kvinnor kan hålla privat.
Inlägg #6: Postat: 2002-03-18 20:31:00
Bbbjörn
Ja, jag kan räkna ut hur seriöst deras runkbås var. Förmodligen inte särskilt seriöst nej. Men däremot vet jag att jag själv inte skulle klara mig i flera veckor utan varken sex eller onani. Slutsats grundad på erfarenhet. Vet ej om det beror på att jag är kille, eller för att jag är en övresexuell människa. Men jag kan inte förstå varför inte tjejer skulle vara lika sugna lika ofta som jag. Jag hade byggt mig ett runkbås. Inte för att bli känd, utan för att lätta på trycket.
Inlägg #7: Postat: 2002-12-10 06:16:00
heja björn :
:
Laddar...