Vi är varje mans dröm

Inlägg #1: Postat: 2002-03-06 12:40:00
Michael Lundahl
Och det största mysteriet av alla: Om tjejer är så besvärade av "Gubbar" som inte fattar att de inte får pilla... varför i huvud taget vara i närheten av dem? Magnus Lidmans Sourze-artikel om detta är underbar.
Länk: sourze.se
Inlägg #2: Postat: 2002-03-06 13:20:00
Anna E
Nej, till det har jag inget försvar. Förutom att låtsas-triumfen bar mig framåt hela kvällen. Viljan att vara svårfångad är svårförklarlig. Och dum. Men slår tillbaka i mitt ansikte. Jag kategorerar honom som en gubbe därför att han inte brydde sig om något jag sa, och inte skämdes, när det var det jag trodde jag kunde få honom till.
Inlägg #3: Postat: 2002-03-06 13:35:00
Michael Lundahl
Makttripp. Att vara eftertraktad och säga nej... makt. Och så baksmällan då det inte funkar för gubb-fan fattar inte ett nej jag klassar honom som gubbe eftersom han inte fattade "nej".. Not to worry... du är inte precis ensam om att söka sådan makt. Om du bara visste hur många personer jag skällt ut... bara för att det är skönt att sätta någon på plats. Tur för omgivningen och mig! att jag är för slätstruken för att göra sådant annat än i mitt huvud.
Inlägg #4: Postat: 2002-03-08 00:36:00
Lena V
Hmmm, det förklarar ganska mycket: Men herr Lundahl, du borde dock erkänna att det vid några tillfällen blivit mer än bara tanke för att detta inte ska missförstås, så menar jag i klartext; du har vid ganska många tillfällen skällt på undertecknad och en dag när jag har gott om tid ska jag gå tillbaka och samla ihop alla okvädningsord du tilldelat mig. Sen ska jag med varm hand mejla dom till dig, så att du med egna ögon får se att det inte alltid stannar vid bara tanken;
Laddar...