|
Inlägg #1: Postat: 2002-03-05 22:10:00
|
|
Oskar S |
Tror du?
Jag vet inte. Det finns en viss risk att Anna Linusson och Anna Lena inte uppskattar att jag refererade deras interna "gräl".
Hursomhelst jag förväntade mig att få spö efter det här trots att jag redan på förhand förklarat läget: jag dömer ingen för något alls, det ska vara ett läsnöje, inget annat.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-03-06 00:21:00
|
|
HE |
Det är möjligt, men du verkar bitter. För att du inte är med?
Själv skriver jag inte på Sourze men tyckte artiklen var helt OK. Betydligt roligare än den genomsnitlliga.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-03-06 08:44:00
|
|
Oskar S |
Bitter?
Argghh.
Nej, nej det är för tidigt att vara bitter. Jag har hu bara varit här i nån vecka ju! ;-
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-03-06 16:56:00
|
|
HE |
Oskar, det där var ju riktagt till Andreas. Märktes inte det?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-03-06 20:07:00
|
|
Oskar S |
Man blir mindre intelligent av arbeta med telemarketing.
Suck...
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-03-07 10:43:00
|
|
Andreas |
Jag trodde väl att det var riktat till mig, men eftersom Oskar tog på sig din kommentar så lät jag det vara. Nej, jag är inte bitter och jag skriver inte heller på sourze. Det var en skämtsam kommentar till alla på sourze som så glatt suger i sig all uppmärksamhet de kan få. Det vet Oskar och det var därför det var kul, men han fick nog inte själv all den uppmärksamhet han väntat sig...
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-03-07 11:31:00
|
|
Oskar S |
Jag tror att de flesta av oss skriver för att få uppmärksamhet och står för det. Det ligger en viss lockelse i att vara "profil". Det är nästan som en egen bildbyline brevid egna alster. We´re in it for the drugs!
Vilka texter väljs ut som heta är väl en blandning av originalitet, relevans och populistiskt värde. Jag skriver gärna texter som bara underhåller men har inget att säga i muffdebatten t.ex.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-03-07 11:37:00
|
|
Oskar S igen |
Du har rätt i att jag väntade mig stor uppmärksamhet med min rubrik, men jag saknade tyvärr nån chans mot muffmaffian. Trots det - lika många läsare som min första illustererade text har det blivit och den var ändå skriven för en vecka tidigare...
Egentligen var det inte säkert att den här texten skulle skickas iväg men jag blev besviken över det extremt lilla antalet läsare som min text "into the night" fick.
Jag ironiserar över alla profiler men mest migsjälv.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-03-07 17:45:00
|
|
Andreas |
Jag tycker att du skriver bra Oskar och jag föredrar verkligen dina texter framför den menlösa muffdebatten orkar knappt skriva ordet som förhoppningsvis snart är över. Skriv vidare och lycka till!
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-03-07 19:13:00
|
|
Oskar S |
Tack.
Jag har blivit rätt så beroende av sourze i dagsläget och det är svårt att inte falla för lockelsen att skriva nåt som man vet kommer att få läsare.
Men jag ska följa mitt eget råd och våga vara torr och sexuellt uttorkad även i mina framtida texter.
M.D
Är det egentligen en debatt?
D.S
|
| |