På bal med sourzeprofilerna

Inlägg #1: Postat: 2002-03-05 21:55:00
Oskar S
Ja, det är klart att den är kass för jag känner inte Anna Linusson.
Jag gillar det hon skriver.

Det är egentligen inte konstigt att min beskrivning av personerna baseras enbart på en skenverklighet, dvs vår allas tillvaro på sourze. Jag vet inget om dem och baserar allt jag skrivit på deras artiklar. Och jag har inga problem att acceptera att någon tycker att det jag skrev inte är roligt.
Inlägg #2: Postat: 2002-03-05 21:58:00
Oskar S
Det här var en "form". Jag vet inte om jag behärskar den. Jag hoppas det. Övning ger färdighet.

Och du har rätt i att Anna och Anna-Lena framställdes alldeles för anonymt. Jag beskrev en begåvad skribent genom hennes barn och det var ju korkat. Hon är mer än så.
Inlägg #3: Postat: 2002-03-06 00:27:00
Anna Li
Man kan ju inte hjälpa hur man drömmer vet du. Det bästa med den här artikeln tycker jag var det här kommentar slingan. Tack så hemskt mycket för berömmet! Slickar i mig som en hungrig björn slickar honung... Fattade först inte vem Anna-Lena var -men du menar Anna-Maria eller hur? smal fd USA-bo
Inlägg #4: Postat: 2002-03-06 08:39:00
Oskar S
Yepp.
Det här var ju pinsamt....
Ren lättja att jag inte kollade upp namnet, hon är såpass känd att jag trodde att det skulle räcka med förnamnet och mitt minne men det sket sig iom att jag skrev fel namn.
I will repent, I will repent...
Inlägg #5: Postat: 2002-03-12 09:34:00
Ylva
Den här artikeln var inte alls kass, men du, herr namnlös, är precis så humorbefriad som du själv befarar.
Laddar...