Inlägg #1: Postat: 2002-03-05 18:36:00
|
Kajsa Kallio |
Tur att det finns någon som är driftig och som orkar. Har haft ett dokument liggandes i Word i ett halvår som bygger på just detta. Kommentarerna. Sourze förorter. Det är där det händer. Men jag är som bekant väldigt lat så det har inte blivit något. Nu ska jag läsa din ja, det händer att jag kommentrar innan jag läst texten, man är väl gambler :D.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-03-05 18:38:00
|
Kajsa Kallio |
Eh, ja, jag lärde mig iaf att jag hädanefter alltid ska läsa texten innan jag kommenterar. Detta var inte riktigt min tanke. Jag hade mer någon slagd topp-list-års-krönike-variant in mind. Får nog ta tag i det nu. Eller sen.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-03-05 19:37:00
|
Knut |
Usch! Dålig stil att dra skamm över mitt namn!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-03-05 20:58:00
|
Christer H |
Går det verkligen till på det sättet? Kan verkligen Sourze-adeln, de "ärade skribenterna", rensa bort "slöddret"? Jag har inte sett att detta är möjligt enligt Sorzereglerna. Är det så, är det sorgligt, och borde framgå tydligare. Sen, SHQ kanske inte alla delar din uppfattning att yttrandefrihet skall kosta pengar. Mvh CH
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-03-06 10:58:00
|
Marcus P |
Den riktige Knut skulle nog inte skriva en kommentar utan att hänvisa till sin bok som bara kostar 157 kronor.
|
|