Inlägg #1: Postat: 2002-03-05 09:24:00
|
Florence igen del ett |
knän.....har du läst Stefan Whildes alster?? han har lite tips om ursäkta Oskar....hej på dig. handhälsar!!.har nu läst alla dina tre texter..och gillar din stil och det du skriver....har själv några alster liggande i arkivet pekar bortåt ett hörn på Sourze
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-03-05 09:27:00
|
florence |
taskigt med dina knän...homeopat mediciner....kanske Stefan har något tips till dig.!!??...fast å andra sidan om du springer runt och skuttar som de andra hanarna..kommer vi då att mista dig som skribent...??? Skämt å sido...fortsätt på ditt vis....jag är 35 och lika "skönt förvirrad än" skrattar gott kram /Florence
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-03-05 10:22:00
|
Oskar S |
Skön stil du har också!
Tack, det värmde.
Pst: Oss emellan jag tycker att Stefan Whilde är skrämmande. Jag menar; tänk om han säger att den bästa medicinen är att njuta av livet och kvinnorna istället för att sura i ett hörn?
Jag skuttar som satan, men enbart för att jag inte kan gå. DS
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-03-05 14:32:00
|
Florence |
!!Synd att din artikel inte fick nån kul bild så att den håller sig kvar på första sidan...men där är det nästan bara mufftexter nu....jag vet döp om den till muff into the night så vinner du 10.000:-...hehehe stefan tycker nog att du ska ta kvinnorna istället för att njuta i hörnet....SKRIV MERA NU!!!!!F -tha fanclub!!!!!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-03-05 16:01:00
|
Oskar S |
"Muff into the night", jag gillar det!
"Muffarna anfaller!" med del 1-3 skulle också göra succé.
Ja suck det var riktigt illa med läsare den här gången Florence.
Bara du och jag, baby.
Jag är redan gårdagens nyhet..!
Kasserad, mjölkad och utsugen... av en massa muffvänner.
Tack, fanclub. Den dagen ska komma då du dubbas till översteprästinna i min sekt.
|
|