|
Inlägg #1: Postat: 2002-03-04 17:50:00
|
|
Jag |
Tack. Det skulle faktiskt inte förvåna mig om programmet BITCH ordnade med en provliggning typ den du beskrev. Då skulle ju dessa programledare vinna den "frigjordhetstävling" som tycks pågå bland unga mediakvinnor. Dessa som gärna berättar om sina ONS, sina ev lesbiska erfarenheter, ja allt utom om kärlek.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-03-04 18:18:00
|
|
Anna Li |
Väl skrivet, kul också när det gäller provliggningen. Men varför blandar du in cafe latte som är så gott? Har de välansad kissetofs som inträdeskrav på fiken ;- ?Cykelhjälmen var bättre.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-03-04 18:33:00
|
|
Sofie |
Precis!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-03-04 18:44:00
|
|
Sten O Andersson |
Tack Johanna. När skall den här pseudodiskussionen ta slut?Om man luras att betala 40 kr för pulverkaffe med mjölk och tycka det är trendigt så...
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-03-04 21:26:00
|
|
Jenny N |
Tack från mig också, här har du helt rätt. Kan bara inte fatta att dom tänker ta upp det här i diskus. Fast jag bor på ett berg i Norrland långt ifrån gott kaffe så jag skulle betala ganska mycket.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-03-05 00:35:00
|
|
Charly |
Om en kvinna inte utvecklar könshår... blir denna människan då aldrig en vuxen kvinna ? Förlåt en dum fråga, men jag var tvungen att ställa den.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-03-05 09:50:00
|
|
Christer H |
Du har helt fel! Kaffe kostar inte mycket det gör däremot hyror och personal. På pressbyrån kostar muggen en tia. Sen har väl de flesta här hävdat uppfattningen att det är upp till var och en.. Sen säljer sex för att det är vår starkaste drift, du läser och skriverju själv i frågan. Mvh CH, mufflonbagge
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-03-05 10:46:00
|
|
David |
Bränn Bh:arna
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-03-05 13:27:00
|
|
Mia |
att koppla pedofili med ansat könshår får stå för författaren. Personligen tycker jag det är rätt uppenbara skillnader mellan småflickors kön och vuxna kvinnor vare sig de är behårade eller inte. Att tro att det handlar om att likna, vilja ha småflickor för att man gillar ansat könshår känns som ett logiskt felslut och totalmiss av frågan.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-03-05 14:41:00
|
|
Florence |
RAKBLAD OCH MUFFAR!!!!!!!vart tog debatten om könsstympning vägen..????.din artikel bra iaf..Diskus ikväll....ska "debattera" muffarnas olikheter ....säkert sensation med en och annan bild på en rakad muff...så gubbarna får nåt att runka till TV4´s gubbsjuka lyser ju varje dag/kväll....sen må det vara flera militanta feminsiter som ryter ....i hörnen...på bitch och diskus....skulle vilja ha vettiga debatter.....
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2002-03-12 00:49:00
|
|
daniel |
bra skrivet.
och skönt att jag inte tillhört latte-generationen.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2002-03-14 16:15:00
|
|
Tampa Florida |
Johanna, om du aldrig har avlägsnat håret från någon kroppsdel så är det självklart att du inte inser fördelarna. Det handlar om komfort och inte pedofili, duh !
Testa själv vet jag. Börja med huvudet. Det är rätt få kvinnor som vågar det, antagligen pga att de har fastnat i stereotypa uppfattningar om skönhet och vad som är lämpligt beteende.
|
| |