|
Inlägg #1: Postat: 2002-03-04 14:49:00
|
|
Abbou |
Jemfort med USA o Frankrike de eckliga sma hycklarna e vi ingenting. Man far bilden av att vi har "mycket rasism" i Sverige vilket gor mig sjukt forbannad nar typ franska polare till min farsa sager sadant. Vi tar tag i var rasism sager jag till dem! Vi luftar skiten och det e enda settet att borja arbeta bort den.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-03-04 14:50:00
|
|
Abbou |
Ni, franska grodjavlar behover att ungdomar regisserar filmer som slar hela Europa med hapnad La Haine for att javla apor till fransmen som par 5 mil innat stan skall fa veta vad som hander i era fororter som e 100000 ggr varre an alla Rinkeby tillsammans I Sverige skyfflar man inte den "lilla" all rasism e for mkt rasism under mattan man star for den o man skams o man forsoker fa bort den.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-03-04 14:51:00
|
|
Abbou |
I Costa Rica behandlar de invandrarna fran Ecuador o Nicaragua som hundar i allmenhet o jag kunde inte leva med sa underbara mennsikor som min vardfamilj var nar de skallde ut en stackars 22 arig flicka med barn for att hon inte lagat frukost till mig nar jag vaknat. Eckligt!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-03-04 14:54:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Men det e tavk vare folk som du sjalv som jag tror vi kommit sa langt. Vi har aven o vi hycklar en del haft en nyttig sjalvkritik o medborgare som velat o vagat kritisera, belysa o forandra samhallet enda upp i hoga instanser o vi sopar inte ngt under mattan. Resultatet syns om man jamfor och kommer att fortsetta att synas. Det blir battre!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-03-04 15:48:00
|
|
Mikael Svensson |
Jag skulle vilja pasta att fransmannen formdligen ar varldens storsta rasister samt nationalister utan nagot storre motstand. Nu kanske jag ar rasistisk, men jag tycker faktiskt genuint illa om den generelle fransmannen. Och de flesta fransmann jag traffar bekraftar ming bild...gang pa gang...
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-03-22 22:22:00
|
|
Per Sandström |
Bra artikel, men rasnihilismen är puckad. Ett jäkla nyspråk kommer inte hindra rasism. Vilka "bevis" har man på att människoraser har man? Bara massa hårklyveri som lika gärna kan appliceras på djurraser!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-03-22 22:24:00
|
|
Per Sandström |
Oops, borde nog inte skrivit det här som svar på din kommentar. Backar nu ett steg och skriver det där istället...
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2004-10-17 22:24:00
|
|
Sanningsägaren |
"har jag sett ett lands befolkning som ar sa LITE rasistiska som Sverige. Inget annat land kritiserar sig sjalva sa hart som Sverige gor."
SANNA är dina ord!
|
| |