Med stomi-påse och tatuerad röv

Inlägg #1: Postat: 2002-03-04 15:08:00
christer kyreus
"ÅTERUPPSTÅNDEN!", inte ens om
Du tatuerade det på Din pitt, skulle
Du herr Jung Abbou, någonsin kunna
bli sk mainstream, som Du skriver.
Den som har humor kan aldrig bli
mainstream, inte helt!
pat, pit, pot på Dig fr KYREUS
Inlägg #2: Postat: 2002-03-04 15:18:00
Mikael V
Abbou! Jag skrattar MED dig. Humour makes us float! Du fixar detta, med eller utan påse. Det är jag övertygad om! Hoppas du fått mitt mail
Inlägg #3: Postat: 2002-03-04 16:19:00
Sten O Andersson
Nu har Ann Söderlund chansen att fånga upp en tidig trend, ja leda den i i ett kåseri. Utlysa tävling i fantasifullaste tatuering. Eller designen på påsen?
Inlägg #4: Postat: 2002-03-04 18:41:00
Kajsa Kallio
Du är fantastisk :D och dina texter är ännu bättre. Alltid samma glädje att läsa. Jag var övertygad om att du redan hade en tatuering själv skruvade jag mig skamset när det kom till japanska tecken, fast jag tror mitt är kinesiskt :D men som vanligt säger det ju mer om mig än om dig. Sluta ALDRIG skriva och hoppas att du får fortsätta må bra. /Kram Kajsa
Inlägg #5: Postat: 2002-03-04 20:32:00
Jacob Rudbäck
Hahaha du är helt otrolig. En sann fröjd att läsa dina smarta, skruvade, roliga och intressanta inlägg. Keep on writin, yo 2pac style my homiee peace out
Inlägg #6: Postat: 2002-03-04 23:14:00
Lena V
Skulle det skita sig och de facto inträffa kan jag måla dina påsar. Små troll i psykadeliska färger. Men jag är inte särskilt orolig för att behöva använda penseln, tror nämligen att Herren månar om de sina; Lycka till Fredrik och håll tarmarna i skick.
Inlägg #7: Postat: 2002-03-05 00:44:00
Carola
Underbar text, humor och allvar. Humor behövs i allt. Jag håller dock alla tummar för att du ska må bra i alla dagar, i all framtid.
Laddar...