Rör inte min muff!

Inlägg #1: Postat: 2002-03-04 14:08:00
stefan
inte ens i närheten av ordet "snopp", som mânga, faktiskt vuxna, kvinnor använder :/
Inlägg #2: Postat: 2002-03-04 19:22:00
Anna Li
VAd sägs om kissetofs då? Snäppet värre än muff, tycker jag.

Förövrigt håller jag med dig Maria. Egentligen borde det vara som du skriver. Problem blir det väl ändå när trycket på tjejer att göra ngt som de egentligen inte vill blir stort. Alltför många har inte självförtroende nog att stå emot.
Inlägg #3: Postat: 2002-03-06 13:21:00
Malin
Jag skall för en gångs skull gå emot dig Maria! Jag tror inte det är många tjejer som rakar sig för att de känner ett tvång från killarnas sida utan det är en fråga om vad som ser snyggt ut. I alla fall under badsässong. Ingen tjej kan väl säga att de tycker det är snyggt med hår spretandes ut i bikinilinjen? Jag trivs när det inte kliar och anser det hygieniskt när man har så lite hår som möjligt. MEN en viktig aspekt är att det skall vara frivilligt.
Inlägg #4: Postat: 2002-03-06 13:29:00
Malin
Det blir lätt en stor sak av att tjejer gör saker mot sin egen vilja. Visst, så är det, men det är samtidigt viktigt att inte glömma bort att vi tjejer kan vara riktigt hemska och icke nådiga när vi bedömmer killar och hur vi tycker de skall se ut!
Jag tycker debatten som var på TV igår såg den ej själv var lite överdriven och att det är mer relevant att belysa skönhetsideal som driver tjejer till ätstörningar och killar till att ta anabola.
Men kram på dig tjejen och fortsätt uppröra oss!
Inlägg #5: Postat: 2002-03-06 14:31:00
Maria
Du går väl inte emot mig? Jag skriver inte att tjejer känner tvång från killarna att raka sig.
Jag skriver inte ens att jag tycker att det är fel att raka sig. Jag skriver att det är upp till var och en. Att det är kvinnan som bestämmer - att hon gör det som känns bäst för henne själv.
Så denna text är inte särskilt upprörande. Tycker jag.
Laddar...