Ingen bryr sig om en rakad kille

Inlägg #1: Postat: 2002-03-04 11:34:00
Michael Lundahl
Vists... och alla killar är välduschade och rena under förhuden när deras partner "går ned" på dem... eller hur? Vid närmare inspektion är era underliv rosa men inte fan doftar de luktsuddgummi för det. Alla har vi våra fel och brister... till och med tjejer.
Inlägg #2: Postat: 2002-03-04 23:21:00
Anna
Nej, alla killar är inte välduschade och rena och då går man inte ner på dem. Men att sätta likhetstecken mellan "hårig" och "full av kiss och mens" är väldigt konstigt. Tror du förresten inte det händer att man får könshår i munnen när man suger av en orakad kille? Det är grovt oerotiskt men det hör tyvärr till.
Inlägg #3: Postat: 2002-03-05 00:02:00
Michael Lundahl
Jag vet att man kan duscha och bli ren... faktiskt. Det förhindrar inte att vissa killar känner ett visst obehag av att ha ansiktet i de nedre regionerna även om hon kanske är rentvättad för det mesta. Obehag följer inte alltid logiska tankegångar. Precis som att vissa tjejer kanske inte tycjker det är roligt att ta en penis i mun... även om den så är precis nyduschad.
Inlägg #4: Postat: 2002-03-05 00:04:00
Michael Lundahl
Och vad gäller påståendet att hårstrån i munnen "hör till"... om du nöjer dig med den motiveringen för att få äckliga hårstrån i munnen så är min enda kommentar: skyll dig själv.... speciellt som det är lätt åtgärdat med en rakhyvel.
Inlägg #5: Postat: 2002-03-05 15:04:00
Anna
Ja, det "hör till" eftersom jag inte anser mig ha rätt att påverka min partner till att raka bort sitt könshår. Visst föredrar jag rakat, men har killen kvar håret så har han det och jag bangar inte för det.
Inlägg #6: Postat: 2002-03-05 20:35:00
Michael Lundahl
Mycket underlig syn på saker. Men men... var och en gör som de vill i sitt hus.
Inlägg #7: Postat: 2002-03-05 21:41:00
nihilisten
Underlig syn?
Du har mycket att lära när det gäller
detta.
Inlägg #8: Postat: 2002-03-06 14:08:00
Michael Lundahl
Allvarligt nihilisten... vad är det med dig? Är det för uppmärksamhetens skull eller är du verkligen så där stroppig?
Inlägg #9: Postat: 2002-03-06 16:29:00
Ernst
Anna och nihilisten.. Jag trodde att sex till stor del byggde på komunikation? Eller har jag missat något?
Inlägg #10: Postat: 2002-03-07 02:00:00
nihilisten
Stroppig?
Jag vänder mig emot ditt sätt att
betrakta underlivet.
Tänk vidare än idag så hittar du
vidare dimensioner än att lägga fokus på estetiken kring könsorgan.
Jag anser att betraktelsesättet är i övergående.
Eller tillhör du de som köper pump på nätet?
I hopp om... :----------------->
Laddar...