Ingen bryr sig om en rakad kille

Inlägg #1: Postat: 2002-03-03 15:58:00
Michael Lundahl
Känslig hud, ok? Detta trots allt det du nämnde. Rakapparat är etter värre för mig eftersom det då är frågan om torr-rakning.

Att det är ok för dig är dock inte oviktigt därför att det visar att rakning inte alls per automatik är jobbigt... utan man kan mycket väl låta de som känner för det göra det om de vill.... vilket är en av mina poänger.
Inlägg #2: Postat: 2002-03-03 20:27:00
Donken
Kom igen, Michael... du har inte känslig hud. Jag tror att ditt gnäll är en lögn som passar din artikel..
Inlägg #3: Postat: 2002-03-03 20:33:00
Donken
Och du - vi har redan ett ideal som säger att ett rakat ansikte är snyggare än ett fjunigt obs: riktig skäggstubb uppfattas om många som mycket snyggt. Men är det bra att vi håller på att skapa ännu ett ideal, nämligen att kvinnokönet ska vara naket? Din argumentation om hur orättvist och jobbigt det är att män minsann måste raka sig och att då kan väl kvinnorna också raka sig liknar mest farsartad pajkastning.
Inlägg #4: Postat: 2002-03-03 21:00:00
nihilisten
Instämmer med Donken.
Ogenomtänkt artikel som inte
har någon substans.
Poänglös som allt annat som kommer från det tangentbordet.
Inlägg #5: Postat: 2002-03-04 10:25:00
Greger
Ungefär som dina kommentarer då?
Inlägg #6: Postat: 2002-03-04 18:07:00
Oskar S
"Ägna sig åt sigsjälv". Det låter verkligen som en kvinna som njutningsfyllt schamponerar in håret.
Sorry Henke, det låter bara så otroligt komiskt.

Rakning är väl för fan tråkigt. Man gillar det bara ifall man känner sig som en "riktig man" när man gör det. Dessutom får man alltid skärsår...
Inlägg #7: Postat: 2002-03-05 21:25:00
nihilisten
Muckar du gräl Greger?
Mina kommentarer har alltid poänger.
Att du inte begriper är en annan sak.
Inlägg #8: Postat: 2002-03-07 02:43:00
Michael Lundahl
Ok... det får nu anses vara klarlagt: nihilisten är en klassisk uppmärksamhetsknarkare... en sådan som får stånd av att provocera andra till ilska och orgasm varje gång någon lägger energi på att svara honom... powertrippare som lever på nätets anynymitet men som med största sannolikhet skulle bli djävligt tyst face-to-face. Jag har sett den typen under alla mina 8½ år på nätet.
Inlägg #9: Postat: 2002-03-07 12:50:00
nihilisten
Analytiskt,Michael.
Premisserna saknar tyvärr grund.
Under alla mina år på nätet har jag insett att man inte behöver bli personlig.
Ta inget här personligt,jag gör det inte .
På sourze uttrycks ändå inget av vikt.
Laddar...