Inlägg #1: Postat: 2002-02-27 11:11:00
|
SHQ |
Nickar instämmande och säkrar min ordbehandlare och tar ut magasinet med skarp fakta.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-02-27 12:20:00
|
Lena V, sambo med en invandrad flykting |
Jomshof lyckas på ett eminent sätt bekräfta mina fördomar om "sverigedemokrater". Tack för att du strider emot med pennans hjälp.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-02-27 13:32:00
|
Daniel |
De som kommer hit med väldigt fåeller inga arbetsföra år kvar då ? Och de som inte ens efter flera års svenskaundervisning talar hjälplig svenska ? Kan du på något vis få dem att verka "lönsamma" så skall jag genast föra de uppgifterna till min lokala AFA-grupp. Det jobbar för övrigt en dömd AFA-medlem på Expo, men vad fan "Upp till kamp emot kvaaaaalen ..."
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-02-27 18:42:00
|
Bertram |
Bra svar! Det osar främlingsfientlighet grundad i revirtänkande och rädsla i Jomshofs artikel.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-02-28 22:12:00
|
Mika |
ARGH! Ännu en liberal stolle. Det ska inte finnas några gränser? Lille vän, jag har skrivit om detta på så många ställen på denna site så jag orkar inte ta upp det igen. Gränser mellan olika folk är helt naturliga och någonting positivt. All denna siffer-exercis är LÖJLIG! Rena sandlådan! Det kostar cirka 50 öre varje gång jag spolar toaletten. Who cares? Det viktiga är väl att många människor känner sig otrygga i detta multikulti-land?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-03-04 16:26:00
|
Rebecka |
Jag håller med dig. Dessutom handlar inte allt om lönsamhet, jag anser att detta kapitalistiska samhället med allt vad det innebär skapar klyftor mellan människor och all denna rädsla för att vårt "fina, stabila" samhälle ska braka samman i sin tur skapar rädsla och fördomar. Varje räddat människoliv är en vinst, kanske inte i pengar men det ska väl ändå inte vara det som räknas mest? Lycka till med debatterandet.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-03-07 10:13:00
|
Nisse |
Prifits! Var kommer du ifrån?
|
|