Inlägg #1: Postat: 2002-02-27 17:41:00
|
Amanda Hellberg |
Liksom alla andra med ordambitioner tackar jag & bockar för dina generösa infoportioner. Då min produktion främst består av kåserier, recensioner, noveller & krönikor skulle jag även vara tacksam för ett par insajdertips om hur man bäst bär sig åt för att "sälja" dylikt?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-02-27 17:52:00
|
Sten O Andersson |
Aldrig funderat på en roman i detta ämne. Låtsat fiktiva namn så att alla förläggare ochh författare kollar om de är med?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-02-27 20:14:00
|
Mikael V |
Fan vad jag längtar efter den där champagnen! Ska ta med mig ett glas ut på altanen och skrika: "Skål!Jag är fattig, jag är lycklig, jag är PUBLICERAD!" Nä, nu drömmer jag igen. Men tack för en fin trilogi Stefan! Bästa edutainment jag fått på länge!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-02-28 00:06:00
|
Lena V |
Och om man aldrig får tillfälle att korka upp den ljuva drycken, vad göra då? Har du någon reservplan/dryck skulle jag vara tacksam herr Whilde:
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-02-28 19:24:00
|
Kajsa Kallio |
Jag har, om inte gett upp, så iaf insett att jag nog inte kommer att kunna producera något som kan skickas någonstans överhuvudtaget, inom en överskådlig framtid. Vad gäller att göra avkall på sitt skrivande, att ändra för att passa, så håller jag med dig. Har själv blivit refuserad pga att "min stil inte riktigt är vår stil" samtidigt som de kontaktade mig efter att ha läst ett par texter som var skrivna med exeptionellt mycket "min stil". Ansvariga utgivare moves in mysterious ways.
|
|