Inlägg #1: Postat: 2002-02-26 12:12:00
|
EMI |
Ja, hårsäcksinflammation är väl ingen höjdare. Har du kollat senaste numret av ditt hatobjekt Amelia, där ställer hela 6 kvinnor upp och får muffen fotograferad av manliga fotografer bl a slemmet Walter Hirsch. Vad kan man annat än baxna och undra vad kvinnor idag tänker på. Hur kan man ställa upp så? Nu väntar vi bara på att få 6 rakade killar, men det blir klart inte.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-02-26 14:43:00
|
Jörgen G |
"håret är där av en anledning"?!? Grattis, du har lyckats med vad vetenskapen har misslyckats med, att hitta anledningen till att människan har könshår. Ett problem med din slutsats, bara: Människans behåring kom till LÅNGT innan vi började använda åtsittande underkläder...
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-02-26 16:13:00
|
Ellen |
Jo, det där med luftning har man ju hört förr. Möjligt att det stämmer men jag rakade mig under flera år utan vare sig hårsäcksinflammationer eller några problem alls.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-02-26 17:17:00
|
gisela |
inte bara hårsäcksinflammation, det kan vara det att kläderna sluter för tätt också, bara. jörgen: sist jag hörde nåt var det för att sprida doft och sådant? att det skyddar är ju inte ens värt att diskutera, det är så uppenbart.
ellen: mh. det vore väl konstigt om alla fick jättefel. det kan säkert går bra även om det är borta också, man klarade sig ju bra de första 10 åren eller så.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-03-01 10:34:00
|
anna |
Lufta kan jag göra ändå.. hårsäcksinlflammation har jag aldrig haft på musen, bara under armarna. Däremot finns det ett problem, om man har lätt för att få svampinfektioner kan det gå djupt i dom småsår man får av rakningen, och DET skall inte vara roligt.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-03-03 01:51:00
|
Sara |
Rakad muff ger mig inga problem. Däremot förbannar jag det klimat vi lever i som tvingar oss att gå i byxor långkalsonger trosor hela vintern... Tänk om man kunde gå i BARA kjol jämt, UTAN att bli slampstämplad? Det vore ju paradiset! :
|
|