Hårig muff vs rakad dito

Inlägg #1: Postat: 2002-02-26 13:57:00
Michael Lundahl
Tänk lite längre för i helsike istället för att stirra dig blind på porr! Har du missat att hela västerländska kulturen arbetar emot kroppsbehåring och specuiellt kvinnlig sådan? Kvinnor rakade ju redan tidigare armhålor, ben och bikinilinje. Och till slut - när det inte längre var skamligt att tänka på att man faktiskt har ett UNDERLIV också - så började man raka där också eftersom där faktiskt var ganska hårigt.
Inlägg #2: Postat: 2002-02-26 13:58:00
Michael Lundahl
Ibland är folk så porr- och pedofilnojiga att det är löjligt...
Inlägg #3: Postat: 2002-02-26 17:14:00
gisela
när började rakade kön bli modernt då? stenåldern? att raka könet är inte samma sak som att noppa ögonbrynen, eftersom det väl knappt finns någon modifikation man kan göra på sin kropp som gör den mer insta-pre-teen som det.
Inlägg #4: Postat: 2002-02-26 19:05:00
p
vadå porr? det handlar om människors privata sexualitet, inget annat, DOCK så länge man HÅLLER det till sin privata sexualitet.
och det inkluderar inte att vika ut sej, etc.
när jag ser mej själv tänker jag inte "småflicksfitta", snarare att nu ser jag mer hur jag ser ut, vart allt sitter, hur mjuk jag är.
Inlägg #5: Postat: 2002-02-26 23:30:00
Mats B.
Gisela, försvinner brösten då man rakar sig mellan benen?
Inlägg #6: Postat: 2002-02-26 23:33:00
Mats B.
Hårbefriade kön är vanligt i vissa kulturer som av religiösa/logistiska skäl är kliniskt rena från porr fick klart för mig det när jag dejtade en Iransk tjej... Hur går det ihop med din tro?
Inlägg #7: Postat: 2002-02-27 23:56:00
Donken
Att hävda att alla män som tänder på rakade kvinnokön gör det eftersom de associerar till småflickor är lite väl enkelt. Fittan är det ultimata av kvinnans sexualitet, så det är inte svårt att tänka sig att det finns män som vill att den ska vara så exponerad som möjligt. Porrlogik.
Inlägg #8: Postat: 2002-02-28 22:52:00
gisela
iran är kliniskt rent från porr? ya think?
Laddar...