Min vän Percys magiska pension

Inlägg #1: Postat: 2002-03-13 16:05:00
Florence
Jävligt bra rubrik!!!
Tycker du kan få en guldsko tex för den...*ler*
Ville bara skynda mig och ändra siffran till 1 läsare....i räkneverket...nu ska jag läsa klart din artikel.....helt otroligt att den gått ifrån framsidan utan läsare..tror aldrig den var på fösrat sidan mvh /F
Inlägg #2: Postat: 2002-03-13 16:09:00
Florence fortsätter
så där nu har jag läste hela!!!! håller med till viss del...
å andra sidan verkar det som att alla tänker NU jäklar får det vara bra!!! Nu är det j***ar i mig NOG!!!
Nu ska det statueras exempel....det har funnits fallskärmar före det kommer att finnas fallskärmar efter "din vän" Percy.......men det blir som kejsarns nya kläder ...när ett barn säger de magiska orden...och plötsligt faller täckelsen...och alla ja sägarna ...håller med ja...men se kejsaren ÄR JU NAKEN!!!!
Jag gillar Percy!!!
Inlägg #3: Postat: 2002-03-13 16:29:00
elisabeth
Håller med. Helt och fullt. Fast i vilken ända börjar man?
Inlägg #4: Postat: 2002-03-13 17:08:00
Olof Öberg
Var går då gränsen för hur mycket pengar man får ha? Om det är fel att ha så mycket pengar så måste du ju veta vad är rätt, så exakt var går gränsen? Jag tycker Barnevik borde behållit varenda öre och gett styrelsen fingret för att de vill bryta ett ingånget avtal. Är det förresten någon som tror att dessa pengar kommer några stackars arbetare tillgodo? Finns det någon som är villig att betala Barnevik dessa summor så låt dem då.
Inlägg #5: Postat: 2002-03-13 17:37:00
Q
gustav är inte bara feminist, han är kommunist också. Dessutom fattar han inte att ett namn innehåller versaler!
Inlägg #6: Postat: 2002-03-13 19:22:00
Anders
Skulle jag vart percy så skulle jag behållt kulorna och pungat upp en mille för att få se dig krypa som en hund och låta som en ko. MUUUMUUU, MONEY ROLES, SUCKER!
Laddar...