Besvikelse Mänskligt

Inlägg #1: Postat: 2002-02-22 00:31:00
MarieS
det hade varit roligt att se tre kronor spela i final mot ex usa. sverige usa var favoriter. nu förlorade tre kronor mot slutspelets sämsta lag.Det var rätt obegripligt-klart folk blir besvikna.Som man skulle bli besviken om man gillar opera och går på en föreställning med världsstjärnor och de sjunger falskt.
Ej samma sak som om grannen sjunger falskt liksom
Inlägg #2: Postat: 2002-02-22 07:52:00
Martin
Men jag har aldrig hört någon säga att "den där kvällen på operan var den värsta kvällen i mitt liv, sopranen borde få be om ursäkt för hela svenska folket och sedan utvisas, och själv känner jag för att slå ihjäl någon".
Inlägg #3: Postat: 2002-02-22 11:26:00
Jonny
Det är svårt att förklara de känslor man får av te x musik el. sport för någon som inte är intresserad. Om jag säger till en icke musikintresserad person att jag blir alldeles varm i själen när jag lyssnar på Neil young, förstår han/hon ingenting. Samma sak gäller för idrott. Har man varit intresserad och hängt med sedan barnsben vet man vad det handlar om. Annars kan man aldrig förstå.
Inlägg #4: Postat: 2002-02-22 11:26:00
Jonny forts.
Tyvärr stämmer den gamla klyschan att det är det oväntade som är tjusningen med sport. Nu kommer det vara ännu mera spännande och känslostarkt nästa OS då Tre Kronor ska upp till bevis.
Laddar...