Utvisa amerikanska diplomater?

Inlägg #1: Postat: 2002-02-20 23:20:00
forts
Nej huka, hålla käften och offra tre små negeraraber som ju kanske faktiskt är lite skyldiga. Jag menar annars skulle väl ändå inte USA ha sagt det. De vet nog vad de pratar om. Och jag vill inte gärna bråka med dem.
Inlägg #2: Postat: 2002-02-20 23:29:00
Marcus P
Nu är det en sån där situation där jag inte kan avgöra om någon du är ironisk eller inte.
Inlägg #3: Postat: 2002-02-21 01:14:00
Fredrik Vargas Friberg
För mig är USA nutidens Nazityskland, och likaså är USA:s frihetsideal ett tomt skal.

mvh Fredrik
Inlägg #4: Postat: 2002-02-21 09:20:00
Anna Li
Jag är ironisk och allvarlig på samma gång. Det känns lite som ovan, förmodligen känns det även så för Anna Lindh. Samtidigt som man är feg kan man ju förstå att man är feg
Inlägg #5: Postat: 2002-02-21 14:16:00
SHQ
Jag anser att det är ganska tillspetsade uttalanden vi har gjort men det är dags att bryta ett och ett halvt sekels flathet och sätta ned foten! FVF: Dina paraleller till Nazityskland är precis sådan skit som gör att folk tröttnar på USA kritik!
Inlägg #6: Postat: 2002-02-26 00:44:00
Fredrik Vargas Friberg
Stefan...För mig, så är sanningen att USA har mördat så många mer än vad tyskland gjorde under andra världskriget. Nu är USA ett steg värre än nazityskland. Jag har försökt tänka goda tankar om detta land...ja de har en del få små gruskorn som är bra delar i deras konstitution ex att presidenten oftast blir avsatt om han/hon missköter sig. Men det anv som ett spel, och spel är något jag inte vill hålla på med. Och om du är folk, så har storhetsvansinne gjort sig gällande. mvh Fredrik
Laddar...