|
Inlägg #1: Postat: 2002-02-20 19:15:00
|
|
Domare Lena |
Jag har inte utnämt NÅGON till HORA! Mediahora Lundahl, inte HORA! Jag kan maila dig ett slanglexikon om du vill, men jag hoppas att du inser skillnaden mellan att bli kallad hora sälja sin kropp för att tjäna pengar och att vara mediahora; dvs sälja sig och åtminstone visa valda delar av sin kropp för att bli c ö-känd.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-02-20 20:19:00
|
|
AMN |
Michael verkar ha missat en del av poängen, till viss del håller jag med honom, det är lite jobbigt med alla dessa människor som sitter och glor på tv och tycker sig själva så mycket bättre än de andra. Men Lenas artikel handlade inte om det, och den handlade absolut inte om att sex är snuskigt och ofint, åtminstone inte som jag uppfattade det.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-02-20 20:45:00
|
|
Lena V |
AMN; då har du uppfattat min artikel som den var menad att uppfattas. Jag utnämner inte mig själv till någon fiiiin svensson hatar det uttrycket förresten, jag är väl inte mindre medel än caramell och BB-brudarna! som tycker att sex är snuskigt. Jag tycker däremot att det är snuskigt att man är beredd på att göra allt -och då menar jag allt- för att bli känd.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-02-21 09:57:00
|
|
Florence |
jag blev otroooligt besviken pa Lundahls artikel...halla eller....kanner han sig hotad eller???
synd jag brukar gilla att lasa hans artiklar...jag haller med AMN och lena ,och "domare lena..." ....det ar inte sex som stinker pa Sourze just nu....det ar Lundahs artikel..den stinker AVUNDSJUKA!!!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-02-23 13:52:00
|
|
Oskar |
avundsjuka på vad exakt?
Intressant infallsvinkel Florence...
upplys oss!
|
| |